donderdag 17 mei 2018

Kerstkaart week 20

Hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, met boordevol kerstkaartjes. 
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met deze hele gave set...
Allemaal leuke beren, deze heb ik her en der gestempeld op wit papier, 
en daarna een leuk kleurtje gegeven met de Stampin'Blends. Wat is kleuren toch heerlijk.. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 



Doe jij ook gezellig met ons mee. 
Fijne kerstdonderdag gewenst. 



Product List

4 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Ingrid!

Ellen zei

Superleuk kaartje dit! Het ijsberen stempel is enig.

Sarah - Crea S zei

Wat leuk! Die witte ijsberen met allemaal een beetje kleur door hun muts en sjaal. Tof! Liefs, Sarah

Hermien zei

Geinig kerstkaartje Ingrid.

Groetjes Hermien