Bloghop team Utopia

Welkom bij de bloghop van Team Utopia, het team van Miranda Mols. 
Als het goed is kom je nu van het blog van Marlieke af.... 

Omdat de nieuwe catalogus bijna uit gaat komen en de verkoop gaat starten, willen we jullie alvast wat nieuwe creaties laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met de bundel die nu al te bestellen is... de.. 

share what you love suite bundle


Ik laat jullie zes kaartjes zien, allemaal gemaakt met spullen uit de bundel. 
Ik heb de meest uit gebreide bundel gekocht, de Gotta Have it All bundel. 
Al klik je helemaal onderaan op de foto van de bundels, kom je in de webshop terecht en kun je allemaal zien wat er in de bundel zit. 

Een tijdje geleden hield ik een workshop, en we zijn met deze set aan de slag gegaan... 



Bij het bovenstaande kaartje maakte ik de achtergrond met een mask. 




Bij het bovenstaande kaartje maakte ik de witte takjes en bloemen met de set Petals & More thinlits. 


Dit bovenstaande kaartje maakte ik voor mijn teammaatje Monique van Knutsels en Kadootjes, zij is vorige week 50 jaar geworden... Bij zo'n mooie leeftijd hoort dat op je kaart te staan... 


Deze kaartjes zijn gemaakt met spullen uit de set. 
Het papier is van een mooie dikke kwaliteit, en met een glimmertje erop.. sommige vellen dan.. 



Er zat ook een embossing folder bij, zoals je ziet heb ik het onderstaande kaartje een gedeelte geembost. 



Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren. Klik op vorige om terug te gaan naar het blog van Marlieke en klik op volgende om naar het blog van Susan Wevers te gaan. 
Geniet er van..... 



                                           

Morgen ben ik er weer met de set Varied Vases, ook een nieuwe set, 
Zie ik je dan? .....Een gezellig hop nog gewenst.... 










Product List

Reacties

  1. Wat een hoop variatie, erg mooi Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten met super mooi papier! Ik heb het nog niet durven snijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als dat geen feestelijke kaartjes zijn, dan weet ik het niet meer. De ontvanger hiervan kan hier alleen maar super blij mee zijn. Mooi gedaan!
    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw, jij bent wel helemaal los gegaan met deze bundel! Prachtig hoe deze kaarten toch allemaal weer anders zijn maar toch zo mooi bij elkaar passen. Gaaf zijn ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie rij kaarten! Je bent flink aan de slag gegaan.. Leuk, zo verschillend allemaal en toch bij elkaar passend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende serie kaartjes heb jij met die nieuwe SU spulletjes gemaakt Ingrid....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi allemaal!Prachtige serie!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele reeks om ter mooiste kaartjes! Mooi gespeeld met je nieuwe set hoor!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.