donderdag 23 november 2017

Kerstkaart week 47

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe week van 52 WTC. 
Het is donderdag dus een kerstkaartje. 
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de stempel met die leuke kersttruien. 


De tekst komt uit de set Nacht in Bethlehem. 
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan, en laat je inspireren door wat mijn teammaatjes gemaakt hebben. 



Ik wens je een fijne dag toe, en bedankt voor je bezoekje. 






6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

'eenvoudig' maar tof kaartje!
Groetjes
Nancy

Monique zei

Leuke Cas kaart! Mooie set stempels met die truien.
Lieve groetjes, Monique

Rosina zei

Heel mooi dit CAS kerstkaartje Ingrid, zu leuk die stempeltje en een die rode touce is een prachtig detail...

Groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Ellen zei

Echt gezellig dit kaartje met al die kersttruien erop!

Diny zei

Wat leuk Ingrid met al die kersttruien!
Groetjes Diny

Angelique zei

Leuke, stoere kaart met de foute truien. Wat een gezellig verslag van jullie knutselweekend. Prachtige kaarten maakte je met je supermooie gemaakte achtergrond, hele mooie kleuren.
lieve groetjes Angelique