Nog even snel op de valreep een kerstkaartje gemaakt. Ik loop achter, en vanmiddag nog even een gaatje kunnen vinden om een kerstkaartje te maken. Het is uit de kit van Oma Dee nog kerstpapier/winterpapier. De reepjes van de liftchallenge vond ik zo leuk om te doen, dan ook maar op mijn kerstkaartje.
Ik heb even een foto van boven af genomen. Het rendier heeft een rood twin draadje om gekregen.
Deze kaart doet mee bij Yvonne- 52 weeks off.....
13 opmerkingen:
Ook, ik lig ook helemaal achter. Ben bezig met heel wat anders ook. Leuk jouw kerstkaart met dat reepdier, eh rendier, lol.
Een prachtig kerstkaartje Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita
Heel leuk kerstkaartje Ingrid....leuk gedaan met die reepjes allemaal.
en wat heeft rudolph een mooi koordje om zijn nek.....PRACHTIG geheel!!!
groetjes Rosina
het werd een leuke kaart ! mooi gedaan, dat touwtje rond zijn nek... hij is afgericht dus hahahahaa!
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x
Wat een gaaf kaartje Ingrid,
gr.LOuise
Toch de smaak te pakken met de strookjes. Hij is leuk geworden!
groetjes, Bernadet
prachtige kerstkaart
liefs sannie
Prachtige kerst kaart. Leuk met het hert erop.
Groetjes Anita
Hoi Ingrid
leuk ook deze kaart weer met de strookjes .
Groetjes Marcella
Leuke kerstkaart heb je gemaakt met de strookjes Ingrid - heel leuk gedaan.
Groetjes,
Misseke
Hoi Ingrid,
Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Rudolf met touwtje, komt er mooi op uit, liefs Ans
Leuk om het dp zo schuin op te plakken! Mooi kerstkaartje!
Ik lig al weken achter. Maar je hebt er weer eentje bij en hij ziet er schitterend uit!
Lieve groetjes, Monique
Een reactie posten