Arrows - pijlen

Zondag zag ik de nieuwe challenge voorbij komen van DCL en dit keer moet je arrows op je werk laten zien - pijlen in alle soorten en maten, en soms heb je dat, dan weet je al meteen hoe je aan de slag moet gaan. Dus zondag middag maar meteen dit kaartje gemaakt.


Het papier is een echt mannenblokje en vond ik wel toepasselijk om ook te gebruiken. De pijlen uit gestanst zijn van MFT, de gestempelde pijlen zijn van MME. De kaart heb ik gemaakt aan de hand van een schets van MFT140.
Deze kaart doet mee bij: DCL - challenge#209 - arrows-pijlen
Bedankt weer voor het langs komen, en van jullie reacties, daar wordt ik altijd vrolijk van.
Morgen is het de laatste woensdag van de maand en dat betekent KKT - kobaltblauw en muntgroen zijn deze keer de kleuren. Tot morgen. 

Reacties

  1. missie geslaagd denk ik dan! een mooi resultaat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer goed uit, moet hier nog over nadenken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke en stoere kaart, zeker gaaf voor een mannenverjaardag! Mooi, die pijl van kurk! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pijlen zijn gaaf. Jouw kaartje ook. Ik krijg inspiratie en mijn zoon slaapt net.....doooehoei

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje. Maar goed dat we tegenwoordig een navigatiesysteem hebben, ik raak helemaal de weg kwijt met alle pijlen ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid
    Geweldige leuke kaart is het weer .
    En inderdaad soms heb je het in je hoofd zitten hoe je hem wil hebben .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dit is zeker geslaagd leuk met al die pijlen in allerlei kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart Ingrid, mooi die pijl van kurk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, mooi al die gestanste en gestempelde pijlen..ja morgen KKT ik ben benieuwd, de mijne is al een week af, ik mocht de kleuren kiezen, alleen kobaltblauw MOEST blijven en een kleur erbij, dat werd mintgroen....ben benieuwd..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave pijlencombi Ingrid! Heel leuk dat je zowel papier, stempels als kurk hebt gebruikt! Lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, dat zijn een hoop pijlen! Kurken, papieren, gestempelde, leuk! Ben benieuwd naar jouw kaartje voor het KKT. De mijne staat ingepland, want ik ben nu op vakantie.
    Tot morgen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou je kaart voldoet helemaal aan de eis, hij is echt super leuk!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid,

    Supermooie kaartjes heb je gemaakt. Ook je voorgaande kaartjes zijn super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt gelijk... perfect voor een mannenkaart maar boven alles vind ik hem prachtig. We hebben dezelfde stempeltjes gebruikt Uit de card kit hé! Ik vind ´em super geworden! Groetjes, Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met al die pijlen!
    Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. de kurken pijl maakt 'm helemaal compleet, pijlen overal! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super kaartje hoor leuk dat je meedoet bij DCl.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.