Babykaartje

En hebben jullie lekker genoten van de paasdagen, het is zo voorbij. Met het weer hebben we hier in het zuiden in ieder geval nog geboft. Gisteren was het hier ook nog lekker.
Vandaag heb ik een babykaartje om te laten zien, gewoon voor de voorraad. 
Ik heb van SU de baby-zoo stempel gebruikt en de hardwood stempel. Verder heb ik voor de vorm van het kaartje, de thinlits-circle card gebruikt, het blijft een hele leuk vorm van kaart. 


Het stippeltjes papier is ook van SU en past precies bij de inkt dit is tempting tuquoise en tangerine tango. 

In het midden van de cirkel heb ik gestempelt met gorgeous grunge en de kleur rich razzleberry.
Zo als je ziet is de tekst een mengeling van alle kleuren en ook de vogeltjes in twee kleuren gedaan, dit is gebeurd met de stempin write markers. Ik vind het wel een vrolijk geheel geworden, ik denk dat hij voor een meisje en een jongen wel geschikt is. 
Deze kaart doet mee bij: SU-per challenge- challenge#37- geboorte.
Bedankt weer voor het langs komen en ik lees weer met plezier wat jullie er van vinden. 

Reacties

  1. Hoi Ingrid
    Wat zien je doosjes er hier onder ook erg leuk uit .
    En deze baby kaart is ook weer helemaal super .
    mooie stempels heb je .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, lief en vooral super vrolijk met die heerlijke kleurtjes Ingrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je babykaartje is ook weer een toppertje Ingrid,...Prachtig in die mooie torquoise kleurtjes...
    en je paasdoosjes daaronder zijn ook geweldig leuk gemaakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk resultaat ! mooie,frisse kleurtjes,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kleurencombinatie heb je gebruikt. Lekker stoer babykaartje. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtig baby kaartje
    vind de kleuren goed samen passen. En de bolletjes binnen in vind ik super leuk.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kleurtjes Ingrid en heel leuk modelletje en wat ben je toch
    productief zeg!! Fijne avond en tot morgen, hihi.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou dit ziet er hartstikke lief en vrolijk uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,
    Wat een lief kaartje, leuk model ook, lieve, kleine stempeltjes en prachtige kleurtje, wat mooi !!
    Gisteren kwam de regen met bakken uit de lucht en vandaag is het gewoon warm, echt Hollands weer..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een superlief en stoer babykaartje tegelijk geworden Ingrid, ziet er prachtig uit!!
    Fijne Paasdagen gehad? Lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit Ingrid. Wij hebben de hele dag regen gehad. Liepen Laura en ik lekker in de dierentuin.....maar we hebben wel lol gehad. En daar draait het om. 's Avonds nog naar de film Hartenstraat geweest. Super!
    Ik ga nu nog even freubelen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg deze vrolijk gekleurde babykaart!! Leuk model kaart!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuk kaartje! Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een supermooi babykaartje Ingrid, ik vind hem top, echt heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig babykaartje weer, met hele mooie kleurtjes en stempeltjes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.