Beterschapskaart voor een man

Vandaag laat ik jullie weer een beterschapskaartje zien voor de challenge bij Knutsels&Kadootjes.
Er zijn nog niet zoveel mensen die mee doen, dus deze reminders is echt even een opkikkertje voor mensen, heb je de kaart nu niet meteen nodig, het is ook handig om een beterschapskaart op voorraad te hebben. Deze die ik heb gemaakt is dat in ieder geval wel. 


Het papier van Docrafts- Potobello Road, de hoekjes van de Hema. 
Kijken jullie even mee bij: Knutsels&Kadootjes , wat mijn DT-maatjes er van gemaakt hebben?
Ik ga nu snel verder met mijn blogrondje maken, ik loop gigantisch achter met bloggen en dat wil ik niet. Ik heb afgelopen week mijn spulletjes van SU gekregen, en daar heb ik heel leuk mee zitten knutselen, het lijkt erop alsof je klein bent en net Sinterklaas is geweest! Jeetje wat een leuke dingen allemaal..........Vandaag nog een kaartje maken voor Lieke die morgen jarig is, wie weet wel met spulletjes van SU ;-)) Fijne zondag gewenst! 

Reacties

  1. Lekker stoer en mooi van opbouw en kleur, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie Reminder kaart Ingrid, en mooi bedacht een beterschapskaart voor een man!
    Ik ben al weer benieuwd naar je kaart voor Lieke....freubel ze met je nieuwe spulletjes!
    Fijne zondag verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Wat een superleuke beterschapskaart, mooi papier, ik bedenk me nu ineens dat ik dat ook heb liggen, met bijpassend lint en knoopjes, toch eens gaan gebruiken..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Wat een leuke mannen beterschap kaart zal ook eens gaan kijken op de site van knutsels&kadootjes.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    ik vind hem helemaal top! Wat een gave uitwerking van de sketch. EN net zoals je schrijft is het heel handig om wat van deze kaartjes in voorraad te hebben. Leuk dat jij een mannenvariant hebt gemaakt. Mannenkaarten vind ik niet het moeilijkste om te maken, maar een beterschapskaart voor een man is een ander verhaal...
    Ben benieuwd wat je voor Lieke gaat maken. Alvast een fijne dag gewenst en gefeliciteerd met haar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig gaaf kaartje. Kei stoer gemaakt.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Lieke. Natuurlijk hoort daar een kaartje bij.
    Een kaart is als een taart, het hoort erbij als je verjaart.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid
    een geweldig leuk beterschap kaartje is het weer .
    daar knap je dan toch snel van op .
    fijne zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke beterschapskaart en je scraplings vind ik ook helemaal geweldig.
    Ik loop ook een beetje achter met bloggen door tijd gebrek. Ik wil dit liever ook niet, maar ja soms is het gewoon niet anders.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi ingrid
    een erg leuke kaart voor een zieke man, al de papiertjes perfect bij elkaar passend
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, hij is erg leuk geworden! En dat gevoel van een klein kind... I know what you mean ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere beterschapskaart..dat doet in ieder geval goed! En heerlijk he, zo'n pakketje met SU spullen, daar word je heel happy van!!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lachen Ingrid! Ik heb vanmorgen ook met dit papier zitten freubelen, maar het is nog niet helemaal af, zie je nog wel op m'n blog verschijnen ;-) Stoere tag heb je gemaakt, erg leuk met die hoekjes en die pijl erop! Fijne avond, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk je beterschapskaart Ingrid....prachtig papier is dat ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige beterschapskaartje Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die heb je weer erg leuk gemaakt ♫
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt heel stoer en mannelijk. Wat een gaaf kaartje. Ben blij dat de Tag It set zo in de smaak valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid, je hebt natuurlijk een superstoere beterschapskaart gemaakt. Heerlijk om op voorraad te hebben.
    Van harte gefeliciteerd met Lieke. Ben benieuwd wat je voor haar gemaakt hebt.
    Fijne dag! Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, ja, dat ken ik (-: Uitpakken van nieuwe spulletjes, het is altijd speciaal!
    Leuke kaart trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.