Doosjes

Zijn jullie al lekker aan het genieten van het paasweekende? Gisteren nadat ik klaar was met werken nog lekker in het zonnetje gezeten, en vandaag al lekker verwend met een paasontbijtje door dochterlief gemaakt. Het wordt vandaag lekker genieten geblazen al kijk ik naar het weer, morgen moet ik weer werken dus vandaag extra genieten.
We hebben morgenmiddag een verjaardag van twee neefjes, ik heb bij het geld douche schuim gekocht, en natuurlijk moest het geld ook ergens in gestopt worden. Ik heb twee doosjes voor hun gemaakt naar aanleiding van de uitdaging Bij Margriet, zij heeft het patroon op haar blog staan en daagt je nog tot morgen uit, om er iets leuks mee te maken. In deze doosjes kunnen naast het geld nog een paar paaseitjes, heel toepasselijk dus. Kijk maar mee. 

De basis is licht kraft papier. 
Ik heb wat willekeurige restjes papier gebruikt. De sterretjes zijn van SU en zitten bij de thinlits circle card. 
de tekst is gestempelt met bermuda bay en de stempel zit bij de zoo baby's.
De pijl is van MFT, een leuk lintje en een touwtje en het is klaar!
De fishtail hoort ook bij de thinlits circle card. En hier heb ik wordt bubbles gebruikt, de tekst heb ik zelf geschreven. De stempel is van Eline's babys en de kleur is pacific point van SU.
Hier heb ik op de pijl een knoop gemaakt. 

En zelfs aan de onderkant is gedacht. 
Deze doosjes doen mee bij: Bij Margriet - doosjes werdstrijd
Ik wens jullie nog hele fijne paasdagen toe, geniet er lekker van!





Reacties

  1. Wat zijn ze gaaf, je doosjes! Heerlijk zo'n dochter die jullie een ontbijtje voorschotelt :) Moren gaan wij brunchen bij onze dochter, ook altijd erg gezellig en lekker. Fijne Paasdagen nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige doosjes, daar wordt je vrolijk van.
    vrolijk pasen
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn echt perfecte cadeautjes voor mensen die "alles" al hebben of voor iets groots sparen. Je geeft ze gelijk een mini kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk, deze doosjes! Had het patroon en de uitdaging bij Margriet ook gezien, maar helaas geen tijd gehad om er iets me te doen. Vind die met de sterren het leukt, lekker stoer is die. Op deze manier verpakt is geld cadeau geven (en krijgen ;)) alleen maar heel leuk.
    Gezellige paasdagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en gezellige doosje zijn dit! Leuk om zo cadeau te geven.

    Fijn paasweekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Die laatste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    Die zijn leuk !! je hebt ze weer erg mooi afgewerkt, lekkere paaseitjes er in, leuk cadeautje, geniet van het mooie weer, Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke doosjes Ingrid en zo heerlijk clean en simple. Dat wordt nog moeilijk kiezen straks! Dank je wel voor je deelname.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi ingrid
    twee erg leuke en stoere doosjes, ziet er geweldig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geinige doosjes zijn dit Ingrid, helemaal perfect voor knullen! Zeker met dat kraftpapier! Fijne avond verder, lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een gave doosjes Ingrid! Ik vind het een superleuk idee. Had ook al even bij Margriet gekeken.
    Het is zo leuk om even wat mee te nemen als kleinigheidje.
    Fijn dat je zo verwend werd door Lieke. Morgen dan werk ze weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit superleuk gemaakt, top om het zo op deze manier weg te geven Ingrid.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf zeg hoe je dat gemaakt hebt, heel tof ☺
    Gezellige en fijne pasen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid, daar zijn ze vast blij mee vanmiddag! Ze zien er lekker stoer uit....
    Laura en ik gaan naar de dierentuin vanmiddag. En daarna lekker uit eten. Dat weet ze nog niet.
    Fijne dag! Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die zien mooi uit zeg!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf Ingrid wat een leuke verpakking zeg, lekker stoer voor de boys!
    mooi al die verschillende!!! Ik wens je nog een leuke Paasdag en hier is het vandaag geen mooi weer,
    gister een top dag! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke doosjes zijn dat geworden Ingrid. Veel plezier op de verjaardagen. Heel leuk cadeautje om uit te pakken.
    Ik ben zelf dit weekend ook lekker druk geweest met kaartjes maken. En vooral met het weer zoals vandaag is het lekker freubel weer.

    Groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke doosjes en wat fijn om zo verwent te worden.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke en stoere doosjes Ingrid, leuk om zo cadeau te geven!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dit zijn erg mooie creaties ! leuk om te maken en om te krijgen ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.