donderdag 24 april 2014

Christmas in...

Nog even snel op de valreep een kerstkaartje gemaakt. Ik loop achter, en vanmiddag nog even een gaatje kunnen vinden om een kerstkaartje te maken. Het is uit de kit van Oma Dee nog kerstpapier/winterpapier. De reepjes van de liftchallenge vond ik zo leuk om te doen, dan ook maar op mijn kerstkaartje. 

Ik heb even een foto van boven af genomen. Het rendier heeft een rood twin draadje om gekregen. 
Deze kaart doet mee bij Yvonne- 52 weeks off.....


13 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ook, ik lig ook helemaal achter. Ben bezig met heel wat anders ook. Leuk jouw kerstkaart met dat reepdier, eh rendier, lol.

Anita Meijer zei

Een prachtig kerstkaartje Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita

Rosina zei

Heel leuk kerstkaartje Ingrid....leuk gedaan met die reepjes allemaal.
en wat heeft rudolph een mooi koordje om zijn nek.....PRACHTIG geheel!!!

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

het werd een leuke kaart ! mooi gedaan, dat touwtje rond zijn nek... hij is afgericht dus hahahahaa!
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Louise zei

Wat een gaaf kaartje Ingrid,


gr.LOuise

Anoniem zei

Toch de smaak te pakken met de strookjes. Hij is leuk geworden!
groetjes, Bernadet

Unknown zei

prachtige kerstkaart
liefs sannie

Anita van Merode zei

Prachtige kerst kaart. Leuk met het hert erop.
Groetjes Anita

Marcella zei

Hoi Ingrid
leuk ook deze kaart weer met de strookjes .
Groetjes Marcella

Misseke zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt met de strookjes Ingrid - heel leuk gedaan.

Groetjes,
Misseke

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Rudolf met touwtje, komt er mooi op uit, liefs Ans

Antoinette Voorn zei

Leuk om het dp zo schuin op te plakken! Mooi kerstkaartje!

Monique zei

Ik lig al weken achter. Maar je hebt er weer eentje bij en hij ziet er schitterend uit!
Lieve groetjes, Monique