CAS kaartje voor de man

Wat een leuke reacties kreeg ik op mijn paaskaartje en mijn kerstkaartje. Het paaskaartje is ondertussen al heel goed ontvangen bij een lieve bekende.
Vandaag laat ik jullie een CAS kaartje zien, nog even op de avond, omdat ik morgen overdag moet werken. 


Ik heb gebruik gemaakt van de Gorgeous Grunge stempel gebruikt van SU, ook de inkt is er van. Het blauwe ruitjes papier is ook van SU, de stans is van MFT.
Deze kaart doet mee bij: Cas on Sunday-challenge#31- bithday to die for.
Ik vind het een lekker stoer kaartje geworden, ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. 
Ik wens jullie een fijn paasweekeinde toe, Geniet van alles! Tot zondag. 

Reacties

  1. een zeer prachtige kaart
    fijn weekend
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi fris kaartje, daar hou ik wel van dat blauwe. je kerstkaart is ook mooi geworden, niet meer dan nodig is. Je paaskaart ziet er, ondanks dat ik niet met dit soort kaartjes heb, er wel goed uit. Ooit heb ik er eens 2 gemaakt en die liggen er nog hihi. Bedankt voor je tips, Vanmiddag lekker opgeschoten met het fotoboek. Elke dag wat doen, dan lukt het, ondanks dat het veel werk is, wel. Maar ik heb ook prachtig papier, alles past bij elkaar zo leuk en dat werkt prettig. Fijne paasdagen en werk ze, ik las dat je moest werken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Leuke kaart. Mooi kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk CAS kaartje heb je gemaakt. Je paas kaartje is idd heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Mooi is ie weer, lekker stoer met de stempel en de tekst..wens je hele fijne paasdagen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cas en toppie voor de man heel gaaf met die spetters!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,

    Wat een leuke kaart voor een man

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi mannenkaartje Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik heb het al meer gezegd Ingrid, jij bent gewoon een ster (om maar een element van je fraaie kaart te noemen ;-) in het maken van mannenkaarten, deze is ook top! Fijne Paasdagen gewenst, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie CAS kaart voor een man...leuke spetters!!!
    Hele fijne paasdagen en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is deze mannenkaart Ingrid... lekker stoer...en mooi van kleur....

    groetjes en fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mannekaart. Mooi rustig, maar wel super.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker stoer CAS-kaartje! Mooi hoe die ster een beetje verschoven is.
    Gezellige paasdagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ing,
    grappig, ik zit weer in de nacht! Je kaart is weer erg leuk geworden. Mooi papier en voor een man helemaal leuk! En inderdaad ook stoer. Meer heeft een kaart voor een man ook niet nodig!
    Ik wens je goede Paasdagen. Moet je eigenlijk het hele weekend overdag werken? Sterkte dan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er super uit Ingrid. Ik vind het zo moeilijk om met zo weinig zo'n stoere mannenkaart te maken.
    Echt een kunst hoor!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Onwijs leuk kaartje. De schaduw van de ster is kei gaaf gedaan zo.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super stoer, gaaf kaartje ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, Ingrid. Erg mooi papier en de lay out is ook super. Bedankt voor je deelname aan CAS on Sunday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.