Happy Easter - vrolijk Pasen

Vandaag heb ik een paaskaartje voor jullie om te laten zien, ik zelf heb er niet zoveel mee met Pasen, meestal zijn dat toch dagen dat ik gewoon moet werken, dit jaar ben ik zondag vrij, dus tijd om lekker te brunchen. Ik heb hele leuke malletjes en stempels liggen, en jammer om ze niet te gebruiken, dus daarom een CAS paaskaartje gemaakt.


De stempelinkt van SU weer voor de dag gehaald, en vier paaseitjes gestempelt, uitgestanst met een malletje, een scalloped border is het gras, op de achtergrond heb ik een tag gemaakt, met een geel rondje erop. Alles is van MFT.
Deze kaart doet mee bij: Crazy for Cas- Challenge#42- Easter
Ik vind het weer leuk dat jullie op mijn blog zijn geweest. Morgen is het weer eens tijd voor een kerstkaartje, ik loop namelijk achter! 





Reacties

  1. Gaaf kaartje, mooi kleuren zijn dit!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Pasen altijd helemaal geweldig, alleen dit jaar heb ik nog niets eraan kunnen doen (tijdnood zullen we maar zeggen). Jouw paaskaart ziet er in ieder geval super uit!
    Fijne dag & veel liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch leuk en vrolijk je kaartje ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg en heerlijk hoor die knal kleuren op de eieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje!! Fijne pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Zo krijg je wel zin in Pasen met deze vrolijke paaskaart, prachtig zijn de eieren..mooi gedaan
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk kaartje heb je gemaakt!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk je kaartje Ingrid, de brights inkt spat ervanaf.... Moet ik toch ook nodig gaan bestellen die kleurtjes...
    Wat heerlijk om eens vrij te zijn, geniet zondag van je paasbrunch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Ingrid, lekker CAS inderdaad en zo komen de vrolijk gekleurde eitjes heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart.
    een vrolijke kaart, word er nog blijer van hihi
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vrolijke kleurtjes heeft je paaskaart. Ook het ontwerp ervan vind ik heel erg mooi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart is dit geworden.
    Mooie kleuren word je echt vrolijk van.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk en leuk paaskaartje is dit!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk paaskaartje! Leuk die gekleurde eieren met dat witte label erachter.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 1-2-3-4 eitjes. Pfoe, gelukkig heb je ze allemaal gevonden. Nu moet ik er nog een paar extra verstoppen voor zondag. ;op
    Kei leuk kaartje. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk, deze eierpaaskaart!
    En morgen weer kerst, gekke wereld!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super vrolijk kaartje is dit. Erg mooi. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf gedaan hoor mooi die eitjes zo. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk gedaan!! Frisse kleuren en leuk ontwerp. Dank je wel voor je deelname aan CFC!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.