kobaltblauw - mintgroen

Vandaag is het KKT bij Martina, was het vorige maand nog kobalt blauw met grijs, nu is het kobalt blauw met mintgroen, een mooi kleuren combi al zeg ik het zelf. 

Dit zijn de kleuren van het KKT voor deze maand. 


Mijn kaartje heb ik afgelopen week gemaakt voor mijn vriendin die maandag jarig was. 
De meeste spulletjes die ik heb gebruikt zijn van SU. De bloemetjes is een punch, en nog wat sequins maken het af. 


Gaan jullie mee kijken naar het kleurenkaart team wat iedereen heeft gemaakt?  Martina's Kaarten - KKT april- schakel 4
Voor de volgende maand komt er bij het mintgroen weer een andere kleur. Ik heb al een blogrondje gemaakt, straks nog eens kijken wat er allemaal is bij gekomen. 
Fijne dag gewenst. 

Reacties

  1. Wat een prachtige kaart is dit weer. Je brengt me ook alweer op een idee, een tag in de scheerschuim zou ook niet verkeerd zijn om te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOh ik ben er weg van Ingrid en dan moet je weten dat blauw niet echt mijn ding is maar dit is superrrrrrrrrrrrr!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje Ingrid....prachtig die houten achtergrond....en vooral in die kleurtjes TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk effect heeft dat hout in het blauw ! zou ik bijna niet aandurven, maar helemaal geslaagd zo !
    weer erg blij met je deelname,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een knappe kaart!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig leuk kaartje
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    Je hebt echt een geweldig mooi kaartje gemaakt, leuke combi van de gevraagde kleuren, leuke tekst..super gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ingrid,

    Wat een frisse kaart maakte je met de kleuren van deze maand... Die planken in 't blauw... gedurfd, maar erg geslaagd! Ben fan!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi ingrid
    nou je kaart ziet er geweldig uit en erg mooi uitgewerkt!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje leuk zo met die tekst en spetters.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt die kleurencombi prachtig weten te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo,
    wat een schitterend kaartje, met die mooie kleuren.
    blauw helemaal mijn ding
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind hem heel leuk . Dat hout zo in het blauw vind ik echt goed gevonden .
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig inderdaad die kleuren Ingrid, ik vind je kaart prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very Nice Ingrid....in één woord een prachtige kaart!! huh...dat zijn twee woorden, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaaaaaaaa helemaal goed! Je kaart is een bjoetie helemaal mijn kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart, mooi met dat label en de spetters!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ban fan!!! Wat heb je dit gaaf gemaakt zeg. Het blauwe houtnerf motief vind ik echt helemaal topie joppie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige mooi kaart. Prachtige kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben dol op deze kleuren en wow, wat een gave kaart heb je in deze combi gemaakt Ingrid, supermooi, die houtlook!
    Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt. Leuke kleurtjes ook.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gisteren niet genoeg tijd, dus ga ik vandaag weer verder met mijn KKT-blogrondje. Jouw kaartje is gaaf, Ingrid! Dat houtstempel is zo tof. Heb 'm zelf ook, maar eigenlijk nog niet gebruikt. Zie nu hoe zonde dat is. Het label met de spetters erop is ook erg leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi is je kaart, prachtig, die achtergrond! Mooie kleurencombi, beter dan met grijs...
    Groetjes vanuit Zuid-Limburg, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Blauw is echt mijn kleur en wat heb je dit mooi gecombineerd! Prachtig al die SU spullen bij elkaar. Die hardwood stempel is echt een klapper; altijd mooi :) Helemaal tóp! Groetjes, Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi.
    Vind die planken achtergrond ook heel mooi zo.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.