Christmas in......

Ik moet toegeven dat ik het steeds moeilijker ga vinden om kerstkaartjes te maken. Maar ik heb er deze week toch weer eentje gemaakt. Ik wil niet opgeven - lees geen optie!. Misschien komt het ook door het weer hoor, dat het lastiger begint te worden.


Ik heb het papier van Eline's Winterhuis erbij gepakt, en ben aan de slag gegaan. Een tag gemaakt met daarop de leuk stempel van SU- uit de serie Tag It - gekregen van Miranda, als dank dat ik gastvrouw was. Deze is geembost met poeder van Tim Holtz, ik schreeft laatst toch dat ik vond dat deze poeder niet glad werd bij het verhitten. Misseke was zo lief om me een link door te sturen en op YouTube zag ik een filmpje waar Tim zelf uitleg geeft over het gebruik van zijn embossing poeder, deze hoort dus korrelig te blijven, ik had het kunnen weten, als man zijnde wil je natuurlijk alleen maar ruwe soorten poeder, ik moet zeggen het past natuurlijk ook bij zijn stijl. 
Het boompje is van Marianne Design. 
Deze kaart doet mee bij Yvonne- ik zag straks bij een andere blogger dat de challenge bij Yvonne voor de maand maart is: gebruik tenminste een kerstman, nou als dat geen toeval is!!
Yvonnes 52 weeks off..... - gebruik tenminste een kerstman  
Laat ik jullie ook nog even een kaartje zien wat mijn dochter lieke op de party afgelopen vrijdag heeft gemaakt, Miranda was zo lief om haar nog mee te laten doen, ik had er zelf helemaal niet aan gedacht, omdat ze niet echt veel knutselst of zo, maar Miranda vroeg dus aan haar: Wil je mee doen? En nu kom ik er dus niet onderuit om het ook te plaatsen. Lieke vond het heel leuk om mee te doen.

Ik wens jullie nog een fijne dag toe. 

Reacties

  1. Mooie kerstkaart. Ik heb ook 1 gemaakt en daar staat geen kerstman op. Ik heb ook de puf niet om er nog 1 te maken. Het zal inderdaad wel aan het weer liggen. Wat leuk dat Lieke mee mocht doen....wie weet?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kerstkaartjes zijn niet zo mijn ding, en toch wil ik er dit jaar een aantal gaan maken. Maar met dit lekkere zonnetje is het inderdaad erg moeilijk om inspiratie te vinden voor een kerstkaart. Jouw kaartje is toch goed gelukt. Lieke heeft er ook echt een super leuk kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jouw kaartje ziet er weer leuk uit Ingrid!
    Mooie kerstman heb je gevonden....het is niet altijd gemakkelijk om wat te vinden....maar we houden het goed vol!
    Op het einde van het jaar zijn we er heel erg blij mee dat we wekelijks mee hebben gedaan!
    Het kaartje van je dochter is ook erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er allebei heel leuk uit. Knap hoor van Lieke.
    Kerstkaart is ook mooi. Ik ga volgende keer mijn Kerstkaartendoos meenemen naar de camping en daar dan weer mee aan de gang. Nu zijn we al te vol beladen met van alles en nog wat. Pfft wat een gedoe, maar de beloning is vanmiddag een heerlijke duik in het verwarmde zwembad.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een beauty van een kaart. en de 2de kaart: super mooi heeft ze die gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met dit stralende weer is het ook heel moeilijk om ze te maken maar knap dat jij het volhoudt Ingrid en hij is weer leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een gaaf kaartje, Ingrid. Mijn kerstman is ook al af, maar komt later. En wat leuk dat Lieke mee gedaan heeft, haar kaartje ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is toch een heel leuk kerstkaartje geworden ingrid...al had je er een beetje moeite mee....Ook Lieke heeft een prachtig kaartje gemaakt.....maarrrr zo moeder ...zo dochter....
    leuk ook workshopverslag van Miranda ....
    ook je 2 vorige babylkaartjes zijn PRACHTIG ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Ingrid - ik vind hem super samengesteld.
    Graag gedaan hoor ;).
    Knutselt je dochter anders nooit? Nou dat valt er niet aan af te zien want ik vind hem super geslaagd - prachtig!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi ingrid
    bij mij is het ook even op een laag pitje vanwege de warmte en inspiratie,haha maar jou kaart ziet er wel toppy uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me wel voorstellen dat het steeds moeilijker wordt om kerstkaartjes te maken, maar gelukkig staan er genoeg schetsen op internet als steuntje in de rug :-)
    Lieke is al een volleerd kaartenmaakster, deze kan ook dienen als nieuwjaarswens

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een leuk kerst resultaat heb je hier, geslaagd werkje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Ingrid! En het is weer een voor je voorraad kerst kaarten!
    Volgende week weer meedoen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha ha ha! Ik vind het al enorm geweldig van je dat je uberhaupt een kerstkaart hebt gemaakt Ingrid, de eerste van mij zal wel weer ergens rond november verschijnen of zo, oef... Jij hebt er in elk geval weer een leukerdje bij met dat grappige kerstventje erop! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ingrid Lieke heeft deze keer gewonnen hoor, wat een prachtig kaartje!!
    En het was vast een hele gezellige, leerzame workshop!
    En sorry, maar ik heb het ook een beetje gehad met de kerstkaartjes
    met dit mooie weer, hihi al is het wel een geinig manneke die kerstman!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ingrid,
    wat is je kaartje leuk geworden, mooi papier in combinatie met de kerstman, die springt er helemaal uit..ik moet zeggen dat ik er nog steeds veel zin in heb, al 17 klaar..Lieke heeft ook een erg mooi kaartje gemaakt...
    Liefs Abs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, heel mooi!!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart weer Ingrid en wat heeft Lieke ook een schitterend kaartje gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee hele mooie kaarten, je dochter heeft ook goed haar best gedaan. Leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Snap dat het kerstkaarten maken bij bijna zomerse temperaturen wat problematisch is. Maar.... het is je gelukt en hij is hartstikke leuk! En dan jouw dochter. Wat heeft zij een gaaf kaartje gemaakt. Dat is een talent :)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik had er deze week ook moeite mee Ingrid, ik was net op het nippertje klaar met mijn kaart. Komt natuurlijk door het mooie weer.
    Maar je hebt weer een hele leuke kaart gemaakt.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt er toch weer een leuk kaartje van weten te brouwen ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook al heb je weinig kerstkaart inspiratie, vind ik hem wel geslaagd. Mooie kaart hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ingrid,
    wat een leuke kaart met kerstman. De ene keer gaat het makkelijker dan de andere. Gek genoeg had ik er gen moeite mee bij 22 graden, maar daar ligt het volgens mij ook niet aan. Volgens mij ligt het echt aan de ideetjes die je hebt of de inspiratie de je wel of niet hebt...
    Grappig dat je dat schrijft van Tim, dat de poeder wat korrelig hoort te zijn. Ziet er wat stoerder uit, ja. En Lieke heeft talent hoor. Het kaartje is superleuk!!
    Groetjes en een goed weekend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Valt ook niet mee om met dit mooie weer Kerstkaarten te maken, maar deze is zeer zeker gelukt!.
    Wat een geweldig mooi kaartje heeft Lieke gemaakt, ze heeft echt talent hoor!.
    Veel plezier met de BACK!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.