Pechvogel

Nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaartje van gisteren. En ik merk wel dat ook niet iedereen achter de buis heeft gezeten zaterdag, gewoon lekker je eigen ding doen.
Vandaag een kaartje voor een hele grote pechvogel, wat ik jullie laat zien. 
De (o)ma van de Hobbydroom heeft de laatste vijf treden van de trap gemist, en is daardoor in het gips beland, ze vragen daarom voor deze pechvogel een kaartje te maken. 
Ik vond wel dat ze dat verdiend had dus een pechvogel voor haar gemaakt. Gisteren kreeg ik bericht dat ze het kaartje hadden ontvangen, dus kan ik het ook plaatsen. 


Het papier is van Fancy Pants- Hopscotsch, lekker vrolijk fris papier, wat wel bij de dames past. De vogel is een stans van Marianne Design. De vorm van de kaart is gemaakt met scalloped tagpunch van SU, en op internet vindt je wel uitleg over deze vorm van kaarten, met deze punch. Een leuk lintje is van Sissy Boy. En binnenin de stempel van SU - petal parade. Ook de inkt waar ik mee gestempelt heb, is van SU, de gele en oranje bloemetje zijn van Different Colors. 


Dit is weer een keer een andere vorm van kaarten maken. 
Ik lees wel weer wat jullie er van vinden, ik vind het leuk als jullie een reactie achter laten. 

Reacties

  1. Een heel leuk en origineel kaartje Ingrid...met dit 'pechvogeltje' heel leuk idee....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef dat klinkt niet prettig, au!
    Wel fijn om dan zo'n leuk kaartje te krijgen. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model! De binnenkant heb je prachtig gemaakt net als de voorkant! Zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zal ze heel blij mee zijn. Hij is prachtig geworden! Zo lekker fleurig....
    Fijne dag...ik ga zo lopen. Maar eens weer proberen. Elke dag een klein stukje verder...
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij ben je helemaal geen pechvogel als je dit leuke kaartje krijgt, maar meer een lucky bird ;) Gave kleurtjes en leuk model. Daar moet Oma Hobbydroom van opknappen!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ingrid wat een leuke lieve kaart voor een vallende pechvogel, door de kleuren word je zeker opgekikkerd
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk model zo Ingrid, en dit zal de Oma van- wel opvrolijken!
    Een enig kaartje!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Hele leuk kaart om iemand
    Op te vrolijke
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs leuk gemaakt Ingrid! Heerlijk, al die vrolijke kleurtjes, enig om aan die pechvogel zo'n leuke, creatieve en vooral ook positieve draai te geven! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie kaart heb je voor haar gemaakt Ingrid, ik vind hem geweldig mooi. Echt een pechvogel zeg om zo in het gips te geraken, niet leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!! Vooral de vogel; prachtig met dit papier. Mooi model kaart; de tag punch doet het ook hier goed. Staat zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.