Christmas in......

Yeah!! het is weer donderdag tijd voor een kerstkaartje, was maandag al bezig met de voorbereiding, omdat ik vorige week geen inspiratie en te weinig tijd had, wou ik maandag toch echt beginnen! Ik zag op het blog van Merry Monday Challengeblog een aantal kleuren voorbij komen die me meteen aan spraken gebruik, lijsteen kleur-creme-kraft.


Ik heb er een echt Ingrid kaartje van gemaakt, helemaal mijn ding, ook weer eens leuk om te doen. Met kerstkaarten heb ik toch altijd het idee dat ik een beetje uit mijn comfort zone moet stappen.
Deze kaart doet mee bij Yvonne - 52 weeks off. ... 
Wat vinden jullie er van? Ik kijk weer uit naar jullie reacties, morgen is het weer tijd voor een CAS kaartje, ook weer erg leuk om te maken, de paaskaart was al een CAS kaart en nu ook morgen weer een CAS kaartje. 


Reacties

  1. Wat een schitterende kerstkaart Ingrid, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig kerstkaartje.
    En die kleuren zie ik ook graag
    Liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stans van het hert/rendier komt mooi uit tegen de blauwe ( leisteen) kleur, ook het achtergrond papier is er super bij..heel mooi gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof kaartje is dit weer, mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid
    geweldig leuk kerstkaartje is het weer .
    Ook je paaskaartje hieronder ziet er heel leuk uit .
    lekker vrolijk weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg! De achtergrond is mooi, beetje houtachtig, hou ik ook van ;) Kleuren, label, touwtje, helemaal goed.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geinige Kerstkaart Ingrid! Leuk die afwisseling bij je, je vorige Paaskaartje met die vrolijke eitjes erop was ook al zo geinig! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi ingrid
    een mooie kerstkaart met die houten achtergrond, ziet er erg mooi en leuk uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje, ook toevallig op mijn kaartje prijkt ook een Eland!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi is dit kerstkaartje weer Ingrid....heel mooi dat label met het prachtig hert erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn zolder ligt helemaal overhoop....ik moest meer ruimte hebben...dus geen kerstkaartje deze week. Die van jou is erg leuk. Mooi detail om wat boompjes achter het label te doen. Geeft toch weer net wat extra.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.