Vlinders

Ik heb in eerdere blogberichten al eens gemeld dat ik niet veel heb met vlinders, ik gebruik ze wel eens op rouwkaarten, maar verder kwam het niet. Ik was toen de uitdaging aan gegaan om eens een andere kaart te maken met vlinders, sindsdien heb ik ze wel vaker gebruikt maar nog niet veel. Op pinterest verzamel ik allerlei plaatjes met vlinders op kaarten die ik super vind, ik heb twee stansen van vlinders, en ook een aantal stempels van vlinders. Tijd om er weer eens mee aan de slag te gaan. Ik hou heel erg van een simpele basis als het om vlinders gast, het moet niet zo maar als een embelishment gebruikt worden, ik vind wel dat de vlinders de hoofdrol moeten spelen zeg maar. Ik heb nu een stempel van Kaiserkraft gebruikt met vlinders, gestempelt met grijze inkt op wit papier, gemat op kraft papier, en nog wat postcard stempels gebruikt, tapeje van de Action, het klokje uit papier geknipt, wat spat vlekjes van Eline gestempelt en bijna natuurlijk, het touwtje ha ha kan bijna niet ontbreken! Vlindertje gestempelt op papier waar een jute afdruk op staat en er een koopje op aan gebracht. En klaar was tie! Deze kaart doet mee bij GeWe hobbychallenge- gebruik vlinders. Fijne dag.

Reacties

  1. Nou je mag dan niet veel met vlinders hebben Ingrid maar wauw wat is je kaart supermooi geworden, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super heb je dat gedaan zeg. Daar kijk je met zo N blijk naar van, kon ik dat maar. Echt leuk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Ingrid! Kraft, touw en nietjes vind ik altijd erg leuk en de poststempels en 'inktvlek'-stempels hier en daar maken het af!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje, en wat een leuk pinterest plaatje! Mooi, hoe je met kraft heb gespeelt .

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou wel van vlinders, groot en klein!! Je kaartje is prachtig, mooi gecombineerd!! Beetje stoer, vind hem erg mooi!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf kaartje, ik vind dit zo'n leuke stijl, stoer door de Kraft maar toch weer leif met de vlindertjes, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.