Dots - stippen

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige twee kaartjes, erg leuk, om te lezen dat mensen je creatie mooi vinden!
Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met als opdracht: dots, stippen op je creatie zien. Ik ben aan de slag gegaan met papier van MME- the sweetest thing, het papier doet zijn naam eer aan want het bestaat allemaal uit zachte pastels. Ik heb de papiertjes met de dots een beetje bij elkaar gezocht, ik heb het gemat op kraftpapier, zodat het een klein beetje een stoerder effect krijgt, knoopjes en een touwtje in dezelfde tinten maken het af. Dit kaartje doe mee Met de scrapkaartenchallenge blog, opdracht:stippen. Fijne dag! 

Reacties

  1. Mooi die kaart met stippen, mooi eenvoudig gehouden ook.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Eenvoudig maar zoooo mooi. Super je kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Ingrid, ik vind hem heel mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Ingrid,

    Ik ben via het blog van :"Anita en haar kaarten" bij je terecht gekomen. Wat een prachtige kaarten zijn het en ben gelijk volger geworden !! Je maakt prachtige creaties..Ben ook bijna een jaar bezig met bloggen,tis verslavend geloof ik , hahahaa. Kom je ook een keer kijken! En misschien wil je mij ook wel volgen... wie weet.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ja leuk! Stippen zijn favorietjes van mij (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een 'DOT'van een kaart! Hou wel van stippen, leuk!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.