Pastel - jarig

Wat jammer dat onze Anouk niet hoger is geeindigd, maar ze heeft de finale al gehaald dat is al heel wat. Ik heb er niet veel van gezien, maar de uitslag wel gevolgd in het café waar we waren, ABBA was geweldig! We hebben samen met een gedeelte van mijn collega's een leuke avond gehad, helaas moet een ander gedeelte werken, dus plannen we ons teamtuitstapje in twee groepen.
Ik ga me zo meteen voorbereiden op een walking dinnner vandaag, dat betekent dat we ieder gerecht in een ander huis eten, we lopen van gerecht naar gerecht. Ik heb het hoofdgerecht, het thema: marokaanse keuken. 
Het kaartje van vandaag is een pastel kaartje, bij Crealing kun je mee doen met een uitdaging de opdracht is:pastel. Het papier wat ik heb gebruikt-en de stempels zijn van Eline's winterhuis. De paspop is uit gestanst uit kraft, evenals het schaartje,vingerhoedje,en de meetlat. Op de paspop flower lint van MD, een kantje en knoopjes en labletje maken het af. Deze kaart is voor mijn tante die vandaag jarig is en altijd veel in de weer is geweest/nog is met de naaimachine.
De kaart doet mee met de challenge van mei, bij Crealing - gebruik pastels.
Ik wens jullie een hele fijne pinksterdag. 

Reacties

  1. Prachtig romantisch vintage kaartje! Heel mooi hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Ingrid, ik vind hem heel mooi zo in deze kleuren. Wat leuk zo een walking dinner, veel plezier.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, pastel en Eline passen perfect bij de challenge.

    Een running dinner heeft wat, jaren geleden gedaan met de leiding van de kindernevendienst. Was heel leuk. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.