Jubileum - schets

Brrrr bijna herfst buiten! Gisteren waren ze ons tuinhuis aan het plaatsen, ze hebben de hele dag buiten in de regen gewerkt, ik had wel met ze te doen. Hopelijk voor hen is het vandaag wat droger weer, want ze zijn nog niet klaar.
Ik heb vandaag een opdrachtje gemaakt, voor iemand die een jubileum heeft te vieren, het werkje moest wel een bepaalde afmeting hebben. Als basis heb ik kraft gebruikt, en dit eerst genaaid met de machine, ik en mijn naaimachine zijn geen goede combi, het gaat nooit zoals ik wil, dus scheef.  De rest van de papiertjes dus ook maar scheef geplakt, papiertjes van Eline's zomerhuis en winterhuis pale&pastels, lint is van Eline's zomerhuis, wat ik gestikt heb, labeltje met verfspatten gestempelt om een feesteffect te creëren, labeltje is ook beïnkt met distress inkt. De kmoopjes wat rommelig opgebracht omdat alles wat schuin is, en om het feesteffect. Deze creatie doe mee met de schetsuitdaging#6 Bij Oma Dee.
Ik ga jullie een fijn pinksterweekend wensen, morgen kijken naar wat Anouk gaat doen bij het eurovisie songfestival?? Ik helaas niet, ik ga uit eten en naar een optreden van "abba" hier in het theater, lekker mee zingen, wordt vast een gezellig avondje met mijn collega's! Kijk wat leuk




Reacties

  1. Opdracht geslaagd!
    Lekker roze en het scheve heb je goed opgelos!
    Veel plezier met je collegae en een fijn weekend!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww mooie kaart heb je er van gemaakt !! Prachtig aangekleed!

    En super dat we elkaar volgen!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Ingrid!! Ik kan niet zien dat je niet met de naaimachine overweg kunt hoor....je hebt het prima opgelost. Leuk in het Rose!!
    Leuk hoor een abba optreden, geniet ze!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Heel tof, dat je niet overweg kunt gaan met een naaimachine is niet te zien. Ik zou het zeker niet beter kunnen. (Kan helemaal niet goed naaien).

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Leuke creatie heb je gemaakt. Mijn naaimachine luistert ook niet altijd naar mij,maar het komt toch altijd weer goed.Nu maar hopen dat onze collega dit niet ziet ;)
    Tot morgen bij ABBA.
    Groetjes Ine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en geslaagde jubileum kaart!! Super vind ik de stiksels, hou wel van dat 'rommelige'! Veel plezier morgenavond bij ABBA.
    Fijn Pinksterweekend!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, moet lachen om je verhaal. Ook ik ben geen ster op dat apparaat! Maar toch vind ik je resultaat super!Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je stikwerk toch heel geslaagd Ingrid, het moet niet altijd perfect zijn om mooi te zijn. Heel leuke kaart met dit mooie papier!
    Fijn Pinksterweekend!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Ingrid, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je "scheve" uitwerking is goed geslaagd! Leuk dat je mee doet met deze schets uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,

    Leuk kaartje hoor, zelfs al is ie scheef ;-) Leuk dat je weer meedoet met onze schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje met al die roze tinten Ingrid, top!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.