maandag 13 mei 2013

Lijstje - nautisch

Ik hoop dat jullie gisteren allemaal een fijne (moeder)dag hebben gehad, ik ben in ieder geval lekker verwend met een ontbijt, niet op bed, want dit vind ik verschrikkelijk, ik zit liever lekker makkelijk aan tafel, alles gezellig op tafel.
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met een lijstje, het idee heb ik van Pinterest, en komt van Annetesscrapblog, klik erop.
Het is een nautisch kaartje geworden, met als begin een lijstje van ribbelkaarton, licht bewerkt met witte inkt, alle spulletjes zijn verder van Eline's zomerhuis, de touwtjes geven een stoer effect. Bij EHI scrapkaarten challengeblog willen ze een lijstje op je kaart zien. Ik wens jullie een fijne dag. 

11 opmerkingen:

Miranda V zei

Gave kaart, touwtjes passen zo goed bij deze lijn! Heel leuk gedaan, ik vind de kleine schroef-brad een leuk detail!

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Heel mooi kaartje. Alles past zo goed bij elkaar. Mooie kleuren en leuke details zoals het schroefje- brad.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Mooi stoer kaartje, daar hou ik wel van, en dat ribbelkarton is helemaal leuk. Groetjes Nelleke

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Ingrid, leuk met de touwtjes errond!
Lieve groetjes, Berlinde

Cornelie zei

Wat een onwijs leuk kaartje is dit. Past allemaal zo goed bij elkaar! heel erg leuk gedaan!

anncreatief zei

wouw wat een mooie kaart
groetjes anneke

Marijke zei

Wat een mooi zomers kaartje, Leuk zo in een stoer lijstje van ribbelkarton! Alle details passen ook zo mooi bij elkaar.
Groetjes,
Marijke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Ingrid, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

Anita Meijer zei

Ben ik nog even Ingrid, zie dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en helemaal leuk dat je meedoet

Erica ♥ zei

Wat een leuke kaart heb jij gemaakt met het
ribbelkarton, ik vind hem geweldig.

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

hennie zei

Enig vind ik je kaart Ingrid.
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes hennie DT EHI.