Teatime - Let's have some tea

De vakantie zit er hier in het zuiden weer bijna op, niet dat ik veel vrij heb gehad, maar ik vindt het wel lekker als ik aan het werk ben dat er verder niets moet. Vroeger ( lees een aantal jaren terug) heb ik vaker tasjes en doosjes gemaakt voor als er iemand jarig was, of een klein boekje met foto's, altijd erg leuk om te doen maar helaas doordat ik nu meer kaarten maak heb ik geen tijd meer om dit doen. Ik zag de afgelopen week de challenge#80 voorbij komen bij Marianne Design, met als opdracht maak een doosje waar 2-4 zakjes thee in kunnen, ik heb er een theepot van gemaakt. De theepot is een patroon wat bij een canvasdoek van het kruidvat zat, een paar jaar geleden, een collega van mij had deze gekocht, en ik vond de pot heel leuk dus daar heb ik toen een copy van gemaakt. De pot is te groot om op een kaart te maken, bij deze gelegenheid heb ik de maat zelf aan gepast. Het kopje is een stempel van eline's winterhuis, evenals de stempels teatime, let's have some tea, en het bruine label stempeltje, de cupcake is een mal van Marianne Design, het labeltje heb ik zelf geknipt, het bloemetje is ook een malletje van MD, bloemetjes lint is van het zomerhuis van Eline. Het papier is ook van de Holland serie van MD. De achterkant is voorzien van een doosje nu nog voorzien van 4 zakjes thee, maar ik wil er nog wat lekkers bij doen, want de jarige voor wie het is houdt wel van wat lekkers, en deze houdt ook van thee natuurlijk.Kijk hier om naar de challenge te gaan. 
Ik heb er van genoten om dit te maken vond het heel leuk! Wens jullie nog een fijne ( moeder) dag.


Reacties

  1. Wat een leuk doosje, en die theepot is gaaf! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super doosje
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit supermooi gemaakt Ingrid, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi doosje, bedankt om mee te doen met MD Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk doosje !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! Prachtig theedoosje in mooie frisse kleuren!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan zo met het doosje erachter, lekker fleurig papier ook gebruikt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel leuk doosje gemaakt en gezellige kleurtjes gebruikt. Ziet er super uit.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.