Liftkaart

Vandaag nog even een liftkaartje wat ik jullie wil laten zien. Ik heb geprobeerd de te liften kaart zo goed mogelijk na te bootsen, de achtergrond is gestempelt, ook het randje wat op de liftkaart zit is gestempelt, dit had ik ook gedaan, maar toen liep ik vast, ik kon het niet meer op pakken omdat het randje voor mijn idee te iel was, er maar een lintje over heen gedaan,  het rondje waarin ik de tekst heb gestempelt en bewerkt met embossingpoeder, dit heb ik ook gedaan met de bloemen en daarna de bloemen in gekleurd. De twin draad heb ik in 3 kleuren gedaan, en twee pins ertussen in vrolijke kleuren. Papiertje is van Fancypants-Hopscotch.
Deze kaart doet mee met liftchallenge#41
Fijne avond. 


Reacties

  1. Ik zie lente op je kaart! Heel leuk dat detail van je drie verschillende kleurtjes twine en de speldjes! Bednakt voor het meedoen met de Liftchallenge en nog een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Je liftkaartje is supergoed gelukt. Prachtig!!

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaartjes Ingrid, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anita bedanktvoor je reactie, maar de eerste kaart is de kaart die gelift moest worden, dus niet van mijn hand. Fijne dag, Ingrid

      Verwijderen
  4. Alle 2 bjoeties van kaarten! En mooi papier heb je er voor gebruikt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! En tof ook dat je hebt gestempeld op de achtergrond, geeft een mooi effect he? Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke lift is het geworden! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.