Lintjes en knoopjes

Allereerst wil ik Miranda welkom heten als volger van mijn blog.
Ik ben weer terug van 4 dagen Parijs, wat is het toch een geweldige indrukwekkende stad, we zijn ook nog een dag naar Disney geweest, mijn dochter wou er graag naar toe, maar ik moet zeggen dat ik er nu vaak genoeg ben geweest en daar hoef ik voorlopig niet naar terug. Parijs daar wil ik wel naar terug. Ik heb nog maar een klein deel gezien.
Op naar het kaartje van vandaag ik maakte het al voordat we naar Parijs gingen. Bij KIC challengeblog, Is het thema bij uitdaging#6, lintjes en knoopjes, ik heb wat rondjes uit gestanst en daarop knoopjes gedaan, en van lintjes een lijntje gemaakt. Ik wil jullie een fijne zonnige dag wensen ik hoop dat ik vandaag nog een kaartje kan maken, eerst maar eens wat opruimen!!

Reacties

  1. Wat een leuke kaart. de lintjes als vlaggetjes, vaak maken wij het ons zelf zo moeilijk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je welkom! Parijs... heerlijk! Ik ben er ook een keer geweest, ook met een bezoekje aan Disneyland. Bezoekjes aan Parijs duren altijd te kort, er is zoveel te zien! Vrolijk kaartje heb je gemaakt, ik heb pas een babykaart met dezelfde opzet gemaakt. Rondjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Ingrid, leuk gedaan met de knoopjes en lintjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,

    Je kaartje is fantastisch. Prachtige kleuren en mooi lay out.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo'n leuk kaartje!! Deze wil ik weleens van je liften!
    Wat leuk dat julle naar Parijs zijn geweest.......staat al heel lang op mijn lijstje! Moet erg mooi zijn.
    Groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaart! Mooie kleuren heb je gebruikt! Dank je wel voor het meedoen met Kaartjes-Inspiratie-Challenges blog! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.