Sketch - beterschap

Ik ben nog een paar dagen vrij deze week, dus na wat huishoudelijke verplichtingen en een lange wandeling met de hond, het is hier lekker weer, nog even aan het freubelen gegaan. Dit keer kun je bij DCL mee doen aan een sketch, het is met stroken papier of washi-tape een kaart maken aan de hand van de sketch. Ik heb persoonlijk niet veel met tape, ik heb het eens geprobeerd om er een kaart mee te maken, maar voor mijn gevoel is hij te kaal, terwijl als ik kijk wat mensen er mee maken, ik vind het bij een ander wel leuk, dus ben ik voor de stroken papier gegaan, ideaal om je restjes papier op te maken. Dit papier is een oudere versie van prima marketing-madeline, hele mooie kleuren zitten er in het papier, ik heb er vandaag een aantal kaartjes mee gemaakt, en nu heb ik nog een paar blaadjes en dan is het blokje op. De stroken heb ik niet even dik gesneden en ook niet even lang om het effect een beetje speels te houden, het vierkantje heb ik aan de rand geponst, en ik heb er een scalloped randje op geplakt, net daaronder komt het papiertje eruit met de tekst erop, ik heb er nog wat knoopjes in de kleuren op geplakt en een twindraad in de kleur er om gedaan. Eerst zie je mijn uitwerking en dan de sketch. Dit kaartje doet mee met challenge#185 van DCL. Ik wens jullie nog een fijne dag, en heel erg leuk dat jullie de moeite nemen om op mijn berichten te reageren. Ik wil Antoinette en Elly nog van harte welkom heten op mijn blog.



Reacties

  1. super mooi is je kaartje, gave combinatie van papier, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi, kleurrijk en speel kaartje!! Mooi ook de postzegel vierkant met border, twine en knopen.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier helaas de hele dag regen, zag net op tv dat het gedeelte waar ik woon het meeste is gevallen, maar helaas hebben we het niet voor het zeggen jammer genoeg. Wat heb je je kaartje schitterend gemaakt Ingrid, super weer.
    Geniet van je vrije dagen heerlijk, ik heb ook een extra dagje vrij genomen voor Nick zijn verjaardag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en inderdaad een ideale manier om restjes papier op te maken!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie stijlvolle kaart
    dank je wel voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurige uitvoering van de opdracht Ingrid! Leuk!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg gaaf gedaan! Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.