donderdag 20 juli 2023

kerstkaart week 29

 Hi, 

Welkom op deze donderdag, 

vandaag is mijn vrije dag...

Ik denk dat ik nog even aan de knutsel ga, ik had wat malletjes 

gescoord bij de Action, en daar krijg je dan weer inspiratie van, ha ha..




Dit kaartje is weer van het welbekende blokje waar je de 
afgelopen verschillende kaartjes mee voorbij zag komen op donderdag..
Het is er eentje van NoorDesign, met leuke plaatjes, leuke labeltjes, 
en een leuk papiertje en dan is je kaartje zo klaar..heel fijn als je weinig tijd hebt. 

klik hier! om naar het blog te gaan 
van 52WTC, je kan je kaart daar nog linken 
tot 23.55 uur vanavond..

Mooie dag gewenst... 








5 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou, ik ben benieuwd wat je gescoord hebt aan malletjes bij Action! Veel plezier vandaag met freubelen.
Je kaart is heel leuk met het voor mij bekende pakket!

Diny zei

Wat een leuk kaartje Ingrid.
Ik zie dat je blog is veranderd.....is even wennen....maar mooi gedaan!
Groetjes Diny

Angélique zei

Een vrolijke kerstkaart, leuk.
Veel knutselplezier vandaag!

cards-by-epie zei

Mooie kaart Ingrid , wat is je blog leuk geworden.... Top
Groetjes Epie

Eri zei

Een leuke kaart met dit plaatje en label.
Groetjes, Eri