Jarig..

HI, 

Vandaag op deze zondag laat ik weer een kaartje zien met ballonnen...

Afgelopen week zag je daar al een kaartje mee...

Nu heb ik spetters bij gestempeld...

Spetters geven wel een feestelijke touch aan je kaartje... 

 


Dit bovenstaande kaartje doet mee bij : 4 Seasons Challengeblog #70 - spetters



Ik had nog een paar ballonnen liggen, dus daarmee nog een 
kaartje kunnen maken...


Ik vertrek zo meteen richting Breda met de trein, 
daar pikt Lieke me op, en dan gaan we vandaag 
naar een concert van COLDPLAY in Amsterdam Arena. 
We overnachten in Amsterdam en Lieke zet me morgenavond 
weer af bij het station in Breda, zodat ik weer met de trein naar huis kan, 
en zij ook weer verder kan rijden naar Zeeland, Breda is voor allebei even ver reizen..
Ik heb er heel veel zin in, en ben ontzettend benieuwd hoe het gaat zijn....
zo gaaf....



Reacties

toffe feestelijke kaartjes!
Veel plezier op je uitstap en het optreden samen met je dochter!
Groetjes
Nancy
Daphne zei…
Wat feestelijk, deze 2 kaartjes.
Ballonnen vind ik afmelden erg leuk voor felicitatie kaartjes.
Coldplay........YEAHHHHH!!!
Jade gaat ook, met en vriendin.
Ik heb er al veel over gelezen en gehoord, jullie gaan het vast geweldig vinden.
Colien zei…
Twee heel feestelijke kaarten met de ballonnen, leuk!
Leuk dat je meedoet met onze spetterende challenge op het 4 Season blog.
En jullie hebben vast genoten bij Goldplay, zag er weer kleurrijk uit...
grtz Colien
GerJanne zei…
Ha Ingrid, wat een leuk kaartje is dit! En wat en leuk idee om samen met Lieke ieder vanuit de eigen woonplaats naar Coldplay te gaan! Dat is vast genieten! Sowieso om samen wat te doen en als het concert dan ook nog goed is....wat wil je nog meer!?
Superleuke kaarten Ingrid! Heel erg feestelijk zo de spetters bij de ballonnen. Mooi ook de kleuren zo! Was 't ook een spetterend optreden gisteren? Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle
Nelly zei…
Wat een mooie spetterkaart heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze 4 season spetter challenge.