Ballonnen - van harte

 






HI, 

Hallo, welkom op deze zondag...
Ik schreef van de week al, dat ik nieuwe malletjes had gescoord bij de Action. 
Dat is Avec, en is een mal met verschillende grote's ballonnen. 

Ik ben even op zoek gegaan naar een leuke schets om met de ballonnen aan de slag te gaan





Een vrolijk papiertje erbij gepakt, 
daar heb ik trouwens een stapel van op mijn buro liggen, 
heel vrolijke frisse zomerkleurtjes...




Deze kaart doet mee bij : just add ink #662

Fijne zondag gewenst, morgen weer een ander 

kaartje met dit vrolijke papiertje.. 






Reacties

Angélique zei…
Een heel feestelijke kaart, leuk!
Ela zei…
Ziet er gezellig uit met deze frisse ballonnen! Groetjes Ela
Leuke feestelijke kaart!
Groetjes
Nancy
GerJanne zei…
Heel leuk! Doet me wel denken aan de ballonnen van MD...