zondag 9 juli 2023

Reminder challenge K&K

 Hi, 

Welkom op deze zondag, pff wat was het warm gisteren, 

dus heerlijk tijd voor een verkoelend drankje...

Lekker fris met citroen, en water....

Vandaag laten we de reminder van de challenge bij K&K zien, 

laat je inspireren door het DSP papier

wat je gebruikt op je kaart.. 



Ik ben eens de kast in gedoken, en ben gaan zoeken tussen al mijn DSP papiertjes.. 
De citroenen komen uit een stansblok van Karin Joan, ook de tekst is daarvan. 
Het papier weet ik niet meer waar dat van is..de citroenen.. 
De pot is een stans van de Action... 

Een heerlijk verkoelend drankje... 


klik hier! om naar het blog te gaan van K&K..
I.v.m vakantie, duurt deze challenge lekker lang, en heb je alle tijd..

Doe gezellig met ons mee..

Fijne zondag gewenst... 






5 opmerkingen:

Diny zei

Wat een mooi fris kaartje Ingrid!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Heel mooi fris en fruitig kaartje en prachtig voorbeeld Ingrid! Zo'n lekker drankje houdt het hoofd koel, wat een hitte gister 🥵 hihi
Zomergroetjes van Gerie

Daphne zei

Past perfect bij het weer van dit weekend, deze kaart.
Heel erg mooi.
Leuk zoals jij je hebt laten inspireren door het dp, héél creatief.

GerJanne zei

Nou helemaal fris! Lekker hoor bij dit benauwde weer!

Marfien zei

leuk voorbeeld, ziet er heerlijk uit (krijg er dorst van )