Summertime..

HI,  

Welkom bij een nieuwe post..

Zo vlak voor een weekend, mijn werkweekend, ivm vakantie 

moet ik 3 weekenden werk, maar daarom door de week wel een dag vrij..

dus dat scheelt weer....

Bij CAS on Friday vragen ze om een zomers kaartje in CAS stijl natuurlijk..



Ik had een heel leuk idee met allemaal watermeloen..
Maar de uitwerking was niet helemaal zoals bedacht, dus de prullenbak in..
toen kwam ik deze strandhuisjes tegen..perfect voor een zomers kaartje.. 

Dit kaartje doet mee bij : 

Alvast een fijn weekend gewenst, 
zondag begint er een nieuwe challenge bij K&K, 
dan ben ik er weer... 





Reacties

Diny zei…
Inderdaad perfect voor een zomers kaartje Ingrid....heel erg leuk gedaan.
Als je naar het water kijkt is het net of er beweging in zit!
Groetjes Diny
Marijke zei…
Leuk die strandhuisjes. Geeft inderdaad een mooi zomers sfeertje. Leuk gedaan hoor! Groetjes Marijke
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje Ingrid! Jammer is dat, als je iets in je hoofd hebt en het lukt niet.
Herkenbaar. Werk ze het weekend!
Angélique zei…
Een heel leuke strand kaart.
Werkse het weekend.