vrijdag 14 juli 2023

Beterschap - zonnebloem

 HI, 

Hallo, welkom, 

Vandaag heb ik een CAS kaartje gemaakt om aan jullie te laten zien..

bij CAS on Friday, vragen ze om DSP papier te gebruiken.. 



Dit heb ik gedaan in combinatie met de zonnebloem...
Een paar posten geleden, kijk hier! maakte ik er ook al een kaartje mee.. 
Ik had niet veel beterschap kaartjes meer... De zonnebloem is van Studio Light, 
en kocht ik vorige jaar, als team kadootje bij Knutsels en Kadootjes...

Deze kaart doet mee bij : CAS on Friday #261 - designpapier

Alvast een fijn weekend gewenst....
Zondag ben ik er weer...




2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie beterschapskaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

VoormeKaartje zei

Super mooi gemaakt. Een fijn weekend.