heerlijk koel ijsje

Hi, 

Welkom op deze vrijdag, net voor het weekend..

Gisteren was ik vrij, en wilde ik aan de slag gaan met nieuwe spulletjes van de Action, 

maar ik had ook nog andere dingen te doen, en even bijtanken, van een drukke 

werk dagen, want ik ben deze week 5 dagen aan het werk..

Dus even pas op de plaats, en toegeven aan het feit dat je moe bent, ook dat hoort 

bij een vrije dag... 





Ik zag een leuk schets en challenge bij TSOT, 
en de ruitjes van de schets heb ik in mijn papier zitten, het is een oudje 
van SU...ze vragen verder om cold treats, en dat zijn natuurlijk de ijsje.. 
Het papier is een oudje van SU evenals de ijsjes die daarvan zijn.. 






Deze  kaart doet mee bij : TSOT #615

Vorige week had ik een activiteitendienst op het werk, 
we sturen altijd kaartjes naar collega's die jarig zijn gemaakt met bewoners en door bewoners. 
Maar niet iedereen is even creatief, daarom kreeg van een collega de vraag of ik er geen wilde 
maken die dag dat ik activiteitendienst had. Prima, zij schaamde zich voor de kaartjes die werden gestuurd..dus in de middag aan de slag, iedereen die wil mag mee kijken maar ook mee helpen, 
al is het maar om te zeggen welke kleuren of welk papier we moeten gebruiken, en plakken kan 
iedereen. Het werd een gezellig uurtje, met leuke kaartjes weer voor collega's die jarig zijn. 
Het is mooi om te zien, hoe mensen genieten van alleen al kijken erbij zijn, verhaaltjes vertellen, 
en zingen, dat doen we gewoon onder het knutselen door... 

Geniet van je weekend...







Reacties

GerJanne zei…
Ha Ingrid, bij jou was het donderdag al vrijdag! Hihihi....maar je kaart is erg leuk!
Fijn zo'n vrije dag. Die ga ik ook binnenkort gebruiken om kaartjes te maken, want ik ben er doorheen! Bijna...Geen kerstkaartjes op voorraad, geen verjaardagskaartjes en geen condoleance kaarten. Daar wil ik er altijd wat van hebben.....
Donna Scholz zei…
Ingrid, what a great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch! I especially like the diamond paper behind the cones to repeat the cone theme!! Thank you for sharing your creativity with us!!! -Donna