kerstkaart week 14 - reminder challenge

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, met kerstkaartjes..

Gisterenmiddag rond 16.00 uur, pakte ik mijn laptop erbij, 

om de berichten van 52WTC en mijn eigen berichtje van vandaag 

in te plannen..ik kwam tot mijn schrik tot de ontdekking 

dat ik geen reminder kaartje voor de challenge had. 

Ik had toevallig deze week kerstkaartjes zitten maken, 

ik maak er meestal een paar achter elkaar, maar goed dus 

geen challengekaartje erbij. Ik ging er gewoon vanuit dat 

ik er eentje had..schrikken dus...meteen laptop aan de kant gelegd

 en een kaartje voor de challenge gemaakt, gelukkig had ik al mijn 

kerst spulletjes nog in de buurt liggen..en gelukkig is het in de avond nog licht...

De challenge; 

HO HO HO


Ik maakte een label slimline kaart..

Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC, 
Vandaag = een druk dagje, werken voor een collega die ziek is, 
en daarna nog een overleg...Morgen 
ben ik vrij, dus dan kom ik bij jullie langs, 
om de kaartjes weer te bewonderen...






Reacties

  1. Dat is altijd schrikken maar je hebt toch een heel mooi label kaartje gemaakt met dit mooi dp succes met je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kerstlabel je heb je gemaakt Ingrid....leuk gedaan!
    Ik had precies hetzelfde.....ook tot mijn schrik ontdekte ik gisteren dat ik nog geen kaartje voor deze Challenge had gemaakt.....phoe!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke labelkaart, mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Nippertjeskaart! Maar wat een leuke Ingrid! Mijn kaart is ook gisteren eind van de middag nog gemaakt. Deze week 4 jarigen in familie en vriendenkring plus ons feestweekend afgelopen weekend, wat ook voorbereiding kostte, dus ik liep ook wat achter....Werk ze vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart en gelukkig was je nog op tijd. Ik was te druk met van alles en nog wat en ben niet meer aan een kaart toegekomen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart met die verschillende letters ho-ho-ho, Ingrid. Wat een schrik dat je nog geen reminderkaart had! Fijn dat je nog tijd had om er een te maken en nog zo'n leuke ook.
    Sterkte met de drukke dag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke hohoh label op de valreep gemaakt Ingrid en je dots
    gastdesigner kaartjes vind ik ook heel geslaagd , werkze !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eentje op het laatste moment, maar wat is hij leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel fijn dat het je toch nog gelukt is een kaartje te maken. En ook een hele mooie bovendien.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele leuke kaart en inderdaad fijn dat het zo lang licht is!
    Groetjes en fijne Paasdagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is op de valreep dan toch nog goed gekomen! Een leuke label met een mooie kerstman! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha je zou je toch een hoedje schrikken.
    Ik klap dan altijd een beetje dicht, heb geen instiratie onder druk.
    Jij niet zo te zien, wat een leuke tag/kaart.
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is leuk geworden ! mooi papier heb je gebruikt
    leuke kaart heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.