kaartje voor sarah

 Hey hallo, 

Welkom op deze zondag, de laatste dag van mijn vakantie..

We hebben het heerlijk gehad, we zijn vorige week, een week 

naar Dishoek in Zeeland geweest, en we hebben heerlijk weer gehad..

De afgelopen week nog een paar dagen hier thuis gehad, en nu dus de laatste dag..

Ik ga straks inloggen in mijn werk, want morgen hoef ik maar een paar uurtjes te werken, 

maar al meteen een bewoners bespreking met familie, dus meteen op standje alert staan, 

daarom wil ik vandaag nog alles voorbereiden.. Dinsdag mag ik ook nog een dagdienst draaien, 

voor mij is dat heel relaxt werken, want dan draai ik geen verantwoordelijke dienst, die ik 

in 98% van de gevallen wel draai. Dat voelt anders....En dan de rest van de week nog een BBQ 

met het werk, en daarna nog nachtdiensten..Paul heeft de komende week nog vrij.... 



Afgelopen week maakte ik een kaartje voor een jarige die binnenkort 50 jaar wordt, 
heel eerlijk ik heb zitten stoeien met dit kaartje, de 50 heeft al andere kleuren gehad, 
het hartje heeft al een andere kleur gehad...
Maar uiteindelijk is het wel naar mijn zin kaartje geworden...
De meeste spulletjes zijn van Marianne Design, het papier van MFT, daar 
zie je ook de cijfers terug komen. 

 Dit kaartje doet mee bij : DCL #374 - cijfers

Mooie zondag gewenst...






Reacties

Daphne zei…
Haha, soms heb je dat hè, dat je eet niet helemaal uitkomt, wat je nu mooi vindt en hoe je het hebben wil.
Ik vind het een heel leuk, feestelijk kaartje. De jarige is er vast blij mee.
Fijne laatste dag, mooi dat jullie een fijne vakantie gehad hebben
Angélique zei…
Ik vind het resultaat heel leuk, het stoeien is wel erg herkenbaar. Maar het is een feestelijke kaart geworden, dus eind goed, al goed, hihi.
Werkse komende week.
Marjan zei…
Ja, ook hier herkenbaar hoor, schuiven, ander kleurtje papier... Maar tevreden mag je zeker zijn, want het is echt een onwijs leuke kaart! Jammer dat die vakanties altijd zo snel gaan, hè? Werk ze maar weer en dank je wel voor het meedoen met DCL, Ingrid.
anja curvers zei…
Heel herkenbaar hoor, toch dat andere kleurtje of papiertje of toch maar een ander stempeltje. Tja vakanties gaan altijd snel hé. Werkse en mooi kaartje is het geworden. Bedankt voor je deelname aan DCL.
GerJanne zei…
Heerlijk zo'n vakantie waar je goed op terug kunt kijken. Dan ben je weer opgeladen....En je kunt redelijk rustig opstarten lees ik.
Je kaart is superleuk! Ik vind hem zo vrolijk!
Ellen zei…
Wat een stijlvolle en feestelijke kaart Ingrid, een mooie subtiele combinatie van kleuren! Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen