Hoera - zonnig tropisch kaartje

HI, 

Welkom aan het begin van een nieuwe frisse week, 

voor veel mensen in Nederland zal het een vakantieweek zijn, 

daarom ook een zonnig tropisch kaartje, met heerlijke (alcoholvrije) cocktails  



Ik maakte het kaartje aan de hand van de onderstaande schets..
ik ben zelf geen cocktail drinker, op vakantie heb ik een aperol spritz gedronken, 
dat vond ik wel lekker, maar cocktails drink je niet zomaar vind ik..



Zijn jullie wel cocktaildrinkers ? 

Dit kaartje doet mee bij : TSOT#616 - optianal theme Summer drinks. 

Ik denk dat ik dit kaartje naar mijn collega stuur als ze vakantie krijgt, 
ze gaat in haar eentje naar Spanje, zo knap van haar...

Geniet van je dag, vandaag heb ik weer 1 dagje vrij, 
ik heb laatst aan gegeven bij de planners, 1 dag vrij is geen vrij..
Je doet je huishoudelijke klusjes, en dan is al een gedeelte van je dag voorbij..
Ik ben benieuwd want we gaan met een langere termijn planning werken, 
waar je zelf wat meer invloed op hebt..ik ben dat in het verleden altijd gewend geweest, 
en dat ging altijd goed..ik ben benieuwd ik hoop dat na de zomer, wat meer rust in 
het rooster komt....






Reacties

Angélique zei…
Een heel leuke zomerse kaart, mooi papier en leuke elementen.
Ik ben ook geen cocktail-drinker, sowieso maar heel zelden alcohol.
Fijne vrije dag!
leuk, zomers kaartje is dit geworden
grtjs,martina
Dena J zei…
Love the colors in your card and those cool summery drinks look very refreshing. A fantastic tropical collage of fun. Thank you for playing along with the challenge at Try Stampin' On Tuesday.
Daphne zei…
Super leuk.
Echt zomers.
Ik drink sporadisch cocktails.
Ik vind het wel lekker, maar dan wil ik er ook echt voor gaan zitten en van genieten. Dan drink je er 1 en dat voelt dan als een klein feestje denk ik.
Zoals je misschien weet werk ik in het zkh en onze planeet is echt TOP!!
Wij werken (bijna) altijd een paar dagen en zijn dan ook minstens 2, soms ook meer, dagen vrij. Zó fijn.
oh dat is heel erg fijn Daphne, ik hoop ook echt dat dit door gaat, want ik heb alleen maar positieve ervaringen met een vaste planning.
Donna Scholz zei…
Ingrid, what a wonderful tropical cocktail card you've created! I love all the layering, and your use of summery colors!! Thank you for sharing your card and creative talents with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna