woensdag 11 maart 2015

Spetters en spatten

Dit is de nieuwe uitdaging bij Cards & Scrap challengeblog.
De spetters stempel Gorgeous Grunge van SU is nog steeds een van mijn favorieten, en ik gebruik hem nog steeds heel vaak, dus er mee aan de slag gaan is zeker geen straf voor mij. 

Een paar leuke kleurtjes bij elkaar gezocht, de tekst is de Hello You Thinlits, de achtergrond is calypso coral en ook het bolletjes lint is van dezelfde kleur. 
Morgen is het weer kerstkaartjes dag, hebben jullie hem al klaar? Ik moet nog beginnen. 
Tot morgen 

13 opmerkingen:

Ellen zei

Geweldig, al die spetters! En wat zijn die thinlits met bijpassende stempels toch leuk. Zwaar favoriet bij mij momenteel :)

Unknown zei

Wederom een super spetterende kaart, gave kleurtjes, zo vrolijk! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Susie Wusie zei

Hai Ingrid,
Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt! Super leuk! Calypso Coral, is bij mij op dit moment ook een vaak gebruikte kleur! Ik vind het zelf een mooie en zachte kleur, al blijft Real Red toch wel me favourite.
Kerstkaartjes maak ik het hele jaar door...niet alleen op donderdag, gewoon net wanneer ik zin heb!
Ik hoop morgen weer even bij je te komen spieken, maar ik merk dat ik de laatste tijd toch minder tijd heb om te bloggen....

Groetjes Suus

Anita van Merode zei

Hoi Ingrid,
wauw ik vind hem helemaal geweldig!
Prachtige kleuren ook.
Groetjes Anita

Hermien zei

ja, jij hebt de kleuren lekker voor het uitzoeken wat een luxe...
Mooi kaartje is het geworden.

groetjes Hermien

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Wat mooi.

grtjs
Claudia

Irene zei

Prachtige kleuren hebben al die gave spatten..........super als je al die inkten binnen handbereik hebt!!!!

xx Irene

Mariken zei

Superleuke kaart, lekker vrolijk!

GerJanne zei

Heel leuke spetterkaart! Lekker vrolijk!'
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Wat een heerlijke knoeiboel op je kaartje Ingrid....super leuk gedaan in die mooie kleurtjes....en daar die uitgesneden tekst in geeft ook een heel leuk effect...

groetjes Rosina

Miranda V zei

Lekker vrolijke spetterboel, heel leuk in deze kleuren!

Miranda V zei

Lekker vrolijke spetterboel, heel leuk in deze kleuren!

Tinie zei

Gefeliciteerd Ingrid!! Je bent met dit kaartje de winnaar van uitdaging 231 van Cards & Scrap!!
Groetjes Tinie
Cards & Scrap