Case It

Deze week is bij de SU-per challenge een uitdaging om een kaart te casen, je gebruikt elementen uit de voorbeeldkaart en daar maak je je eigen kaart van.
Heel leuk, je kan ook bijv de kleuren gebruiken of het model, ik heb gebruik gemaakt van dezelfde stempelset, zoo babies van SU, en ongeveer dezelfde tinten papier. Ik moest nodig mijn voorraad geboortekaartjes weer eens opvijzelen. 

Ik heb de vogeltjes gestempelt met de fijne hulp van Stamp-A-Ma-Jig, een leuk hulpje waar je zeer nauwkeurig mee kan stempelen. Grappig zo, wat vinden jullie er van? 

Hieronder de kaart die je kan namaken. 



Deze kaart doet mee bij: SU-per challenge#80
Genoeten jullie nog heerlijk van het zonnetje, ik heb nachtdienst dus ga nog even naar bed. 
Morgen weer een kerskaartje, bij jullie ook? 

Reacties

  1. Wat een dot van een kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Vind die stempels erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jouwe is mooier dan het origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leukerd zeg!
    Echt super schattig :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk zeg! De giraffe die er achter vandaan piept is te grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik deze kaart leuk Ingrid, zo grappig gedaan met die schutting en de beestjes!
    En zon? Wij in het Zuiden de hele dag niet gezien, koud en grijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry dat ik nu pas bij je langs kom Ingrid, maar we zijn er een weekje tussenuit geweest. Hebben de verjaardag van mijn man tijdens Las Fallas in Valencia gevierd ;-) Is dan wel weer superleuk om terug te zijn en te zien wat je allemaal weer voor moois hebt gemaakt, je creaties zijn stuk voor stuk echte blikvangers! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Leuke baby kaartje. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke babykaart, vind de schutting erg mooi gemaakt en dan de giraffe erboven uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief babykaartje Ingrid

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje Ingrid ...wat een mooie detail erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    wat heb je dit leuk bedacht. Zo grappig die giraffe die net met zijn nek boven de schutting uitkomt! Hihihi, hoe verzin je het!?
    EN sterkte in de nachtdienst. Moet je veel nachten? Ik mag het komend weekend weer.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke dierentuinkaart! Het houten hek is gaaf en de vogels zitten er keurig bovenop. Handig hè, zo'n stempelhulpje?!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, die giraffe achter het hek. Daar werd mijn oog direct naar toe getrokken. Je hebt een geweldig babykaartje gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge. Lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeeeel erg leuk gedaan Ingrid....een super kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid,
    ik dacht hier je kerstkaart aan te treffen en een berichtje achter te laten..maar hij staat alleen op het andere blog..zie ik toch nog deze prachtige kaart, leuke giraffes..
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk gedaan! Heel grappig zo achter de schutting, haha, die giraf! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.