Kaartje volgens recept

Een hele goede zondagmorgen gewenst, vandaag is het al weer tijd om een reminder kaartje te plaatsen voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes.
We zitten nog steeds met het recept. (2 vellen dessin papier - 2 vellen cardstock - 3 knopen - touw - 5 plakparels - en je mag 1 item zelf toevoegen, in mijn geval was dat deze keer tape. Ik heb een mannenkaart gemaakt. Ik heb eerst wat spullen bij elkaar gezocht, de ingrediënten, zeg maar.

 
En dan aan de slag gegaan met de spulletjes. En dit kaartje kwam eruit. Omdat plakparels niet zo voor de mannen is heb ik er dots voor gepakt.
 
Het touwtje en de knopen is een gratis SAB item, bij een bestelling boven de €60.00, mag je al een gratis item uitkiezen.
Gaan jullie mee kijken wat mijn DT-maatjes voor leuks hebben gemaakt, zodat jullie nog meer inspiratie kunnen op doen. Fijne zondag!
 
 
 

 
Built for Free Using: My Stampin Blog


Reacties

  1. Stoer mannenkaartje helemaal TOP!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Wat een toffe, toch wel stoere kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je gaaf hout papier gebruikt Ingrid....een prachtige kaart!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat heb je er weer een super stoere mannenkaart van gemaakt!!!! Echt heel erg leuk!!!!
    Dat design papier is ook zo leuk voor mannenkaarten...staat echt nog wel op mijn verlanglijstje...maarja...SU heeft ook zoveel leuke dingen.....jammer dat mijn portemonnee niet zo groot is.....

    Fijne zondag nog!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, stoere kaart! Tof gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze mannenkaart Ingrid....weer erg leuk met al die ingrediëntjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stoere mannenkaart Ingrid !!
    Grtjss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi ingrid,
    leuk hoe je dat blogbericht hebt gemaakt. Eerst de ingrediënten late zien en dan het goed gelukte gerecht! Ik vind hem helemaal leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke, drukke mannenkaart! Goed recept :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig receptkaartje Ingrid. Toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh ik vin hum leukkk! Ingrid ik kan jouw wel boodschappen laten doen , hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.