Stipjes.....

Ik ben helemaal weg van stipjes papier, ik heb ook bijna alle papierblokken van SU waar stipjes in voorkomen, zelfs in mijn kleding keuze neig ik heel vaak naar kleding waar stipjes of bollen op staan. Een tic zullen we maar zeggen. Toen bij de SU-perchallenge een uitdaging voorbij kwam, wist ik dan ook meteen wat ik wou gaan maken. Ik ben met de Mini Treat Bag Thinlits aan de slag gegaan. Een geweldig leuke mal waar je een zakje mee kan maken, je stopt er een kaartje in met eventueel wat geld, of kadokaartje. Het ijshoorntje heb ik van Inge".....erg leuk ideetje.....


Ik maakte nog een zakje met een kaartje 

Dit smaakt naar meer, zo leuk om te doen. Wil je deze thinlits ook hebben voor €48,95 is hij van jouw, en bestel je er nog iets bij tot €60,00 mag je een artikel uitzoeken uit de SAB folder, het kan nog! Maandag gaat er weer een bestelling de deur uit, de laatste van de SAB periode.
Deze kaart doet mee bij de SU-per challenge - thema stippen - #81


Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Dat ijsje is superleuk, en lekker natuurlijk...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben gek van stipjes, mooi papier he?! Je ijsjeskaart is gaaf, geweldig idee van Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 2 mooie creaties Ingrid...heel leuk die opgepimpt zakjes ...inderdaad heel handig je kan er een leuke kaart, of een geldcadeautje in doen...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk die zakjes! Zo kun je nog eens leuke cadeautjes maken en weggeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe simpel kan het zijn . . . je maakt geen kaart met een flopje, maar een flopje met een kaart, heel handig en erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat leuk heb je dat weer gedan, Ingrid. Ik vind ze allebei erg gaaf! En stipjes, doen het inderdaad altijd goed! Groetjes en een fijn weekend!
    Liefs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk Ingrid! Echt super! Liefs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Prachtige kaartjes.

    grtjs
    Claudia
    knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Ingrid, dan vind ik dat je een superleuke 'tic' hebt, die stipjes zijn gewoon zo vrolijk! Je hebt gave kaartjes met dit leuke papier gemaakt! Groetjes, Ira
    http://irascreacorner.blogspot.nl/2015/03/somebunny-to-love.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ingrid,
    Ik vind je stipjes kaart prachtig....en ook het zakje is heel erg leuk.
    Mooie kleine details....en meer is niet nodig....prachtig!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tic of geen tic.....je envelopkaart is super! Ik heb een tassentic. Daar heeft Geert een slot op gezet...hahaha.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid, dit was dus dé perfecte uitdaging voor jou....Leuk dat je meedoet bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi geworden Ingrid! Ik vind hem echt SU-per!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.