Christmas.....- week 10

We zitten al bijna in het voorjaar, maar toch nog steeds kerstkaartjes.
Wil je straks tegen kersttijd ook zo'n gevarrieerde voorraad kerstkaarten? Doe dan iedere week met ons mee. 
We zijn mog steeds met de challenge bezig en dat was: zoveel mogelijk bomen op je kaart. 
Ik heb weer de stempelset: Festival of Trees voor de dag gehaald, hoe toepasselijk kan het zijn?? 
Het onderstaande kaartje is er mee gemaakt. 


De kleuren van het label komen in heel het kaartje terug ook in de bomen en de strik. 
Gaan jullie mee kijken bij 52 weeks to Christmas? Mee doen met de challenge kan nog tot vanavond. 
Vandaag ga ik naar de beurs in Den Bosch, ben heel benieuwd, ik ga eens heerlijk rond neuzen. 

Reacties

  1. Hele leuke kaart! Veel plezier in Den Bosch vandaag! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke boompjes Ingrid, veel plezier in Den Bosch!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met die gekleurde boompjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan! Veel plezier in DenBosch.
    Groetjes Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jij hebt prachtige kerstbomen verwerkt op je kerstkaart Ingrid....leuke kleurtjes en mooi papier gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier in den Bosch, je kerstkaartje is leuk geworden!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kerstkaart Ingrid, ziet er weer toppie uit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dit is mooi papier! En met het kerstboomstempel plus pons kun je geweldige bomen maken. Leuke kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, Ingrid.
    Prachtige kleurtjes.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG kerst kaartje Ingrid, weer heel mooi gemaakt met je SU materiaaltjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Ingrid, zo tof zijn de dennenboompjes! En dat papier blijft super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaartje, mooi papier, ben benieuwd wat je uit den Bosch meeneemt . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Ingrid,
    Wat heb je weer een leuke kerstkaart gemaakt! Toch de traditionele kerstkleuren, maar een heel mooi en modern kaartje! Die stempelset Festival of Trees heb ik ook, en is bij mij ook erg favoriet voor de kerstkaarten voorraad! Zo veelzijdig!
    Ik ben erg benieuwd hoe je de beurs in Den Bosch vind. Zelf ben ik er nog nooit geweest, ik ga altijd naar Rijswijk.
    Laat je ons op je blog weten welke leuke spulletjes je gescoord heb?

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Ingrid,
    Wat heb je weer een leuke kerstkaart gemaakt! Toch de traditionele kerstkleuren, maar een heel mooi en modern kaartje! Die stempelset Festival of Trees heb ik ook, en is bij mij ook erg favoriet voor de kerstkaarten voorraad! Zo veelzijdig!
    Ik ben erg benieuwd hoe je de beurs in Den Bosch vind. Zelf ben ik er nog nooit geweest, ik ga altijd naar Rijswijk.
    Laat je ons op je blog weten welke leuke spulletjes je gescoord heb?

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grr...heel verhaal getypt....krijg ik een error.....me hele bericht weg. Kan ik weer opnieuw beginnen....uhm..dan maar even kort.....super gave kaart! Ben heel nieuwsgierig naar welke spulletjes je gescoord heb in Den Bosch!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellige dag gehad in Den Bosch? Het was gister weer een zeer geslaagde workshop heerlijk om met al die mooie materialen aan de slag te gaan.
    Mooi kerstkaartje....

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kleurrijke kaart Ingrid! Mooi gedaan! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi en ook vrolijk kerstkaartje Ingrid, gave kleurtjes! Was Den Bosch leuk? Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.