donderdag 26 maart 2015

Christmas in......

Donderdag is het kerstkaartjes dag, ik vind het nog steeds leuk om een kerstkaart te maken, maar afwachten hoe het gaat als het warmer wordt, maar voor nu heb ik er in ieder geval al 13 klaar.
Deze keer is het ook het einde van de maand, wat betekent dat we een challenge hebben.
Janine mocht het onderwerp bepalen en heeft als onderwerp: Geen vierkante of langwerpige kaart.

Ik heb een ronde kaart gemaakt met het mooie papier van Authentique, en de bloem is van MFT, het labeltje met stempel van SU.
Je hebt de tijd tot en met volgende week donderdag om mee te doen met de challenge.
Doe jij ook mee? Er is een leuke prijs te winnen..........

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk modelletje kaart, Ingrid!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margo zei

Wat een superleuke kaart !
Groetjes
Margo

Lia zei

Een supermooie bloem heb je gemaakt!
Lia, DT 52 weeks...

Ellen zei

Mooi zeg, jouw ronde kerstkaart met die grote vellum bloem erop. Gaaf gedaan.

Anoniem zei

Leuk je anders dan anders kerstkaartje!

Wil Frutsel zei

Mooi model Ingrid, met een prachtige vellum bloem. Ook de kleuren vind ik super!!
xx Wilma

!neke zei

Mooi geheel, maak ik weer eens wat, zie ik dat het een andere vorm vraagt !!!!!

Mariken zei

Leuke kaart, tof, die ronde vorm!

marja kenter zei

Erg leuk en heel apart.
Groetjes Marja

Ans Gilbert zei

Hele mooie kaart Ingrid,
leuk model en de vellum bloem is super..
liefs, Ans

Ingrid Reyners zei

Hoi Ineke, je kan volgende week ook nog mee doen met de challenge, dat kon jij niet weten dat we een andere vorm kaart als onderwerp hebben. De laatste donderdag van de maan begint de challenge en die duurt tot en met de donderdag daarop. Succes er mee. Groetjes, Ingrid.

cards-by-epie zei

Prachtig rond kerstkaartje Ingrid
mooi gemaakt , alles .

Liefs Epie

Marfien zei

't is rond en geen kerstbal, ra,ra, wat is dat? Leuke kerstkaart Ingrid

Diny zei

Wat een gave kerstkaart Ingrid....heel erg mooi zo in het rond. Ik moet nog even bedenken wat ik ga maken.
Groetjes Diny

Hermien zei

Mooi zo'n rond kaartje 't is weer eens wat anders

Groetjes hermien

Rosina zei

Prachtig je ronde kerstkaartje Ingrid...heel mooi gemaakt....vooral die mooie vellum kerstroos is echt de blikvanger...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje met die vellum kerstbloem! De vorm is ook leuk. Ik denk dat ik het wel ga reden om mee te doen!
Groetjes,
GerJanne