Christmas in......

Donderdag is het kerstkaartjes dag, ik vind het nog steeds leuk om een kerstkaart te maken, maar afwachten hoe het gaat als het warmer wordt, maar voor nu heb ik er in ieder geval al 13 klaar.
Deze keer is het ook het einde van de maand, wat betekent dat we een challenge hebben.
Janine mocht het onderwerp bepalen en heeft als onderwerp: Geen vierkante of langwerpige kaart.

Ik heb een ronde kaart gemaakt met het mooie papier van Authentique, en de bloem is van MFT, het labeltje met stempel van SU.
Je hebt de tijd tot en met volgende week donderdag om mee te doen met de challenge.
Doe jij ook mee? Er is een leuke prijs te winnen..........

Reacties

  1. Leuk modelletje kaart, Ingrid!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie bloem heb je gemaakt!
    Lia, DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg, jouw ronde kerstkaart met die grote vellum bloem erop. Gaaf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je anders dan anders kerstkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi model Ingrid, met een prachtige vellum bloem. Ook de kleuren vind ik super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geheel, maak ik weer eens wat, zie ik dat het een andere vorm vraagt !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke, je kan volgende week ook nog mee doen met de challenge, dat kon jij niet weten dat we een andere vorm kaart als onderwerp hebben. De laatste donderdag van de maan begint de challenge en die duurt tot en met de donderdag daarop. Succes er mee. Groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  8. Hele mooie kaart Ingrid,
    leuk model en de vellum bloem is super..
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig rond kerstkaartje Ingrid
    mooi gemaakt , alles .

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't is rond en geen kerstbal, ra,ra, wat is dat? Leuke kerstkaart Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kerstkaart Ingrid....heel erg mooi zo in het rond. Ik moet nog even bedenken wat ik ga maken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zo'n rond kaartje 't is weer eens wat anders

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig je ronde kerstkaartje Ingrid...heel mooi gemaakt....vooral die mooie vellum kerstroos is echt de blikvanger...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje met die vellum kerstbloem! De vorm is ook leuk. Ik denk dat ik het wel ga reden om mee te doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.