Mannenkaart met teksten

Ik ben aan de slag gegaan met dit mannenkaartje, ik moest er nog een paar maken als voorbeeld voor een workshop die ik vanavond ga geven. Als ik eenmaal de smaak te pakken heb met mannenkaarten vind ik het niet moeilijk meer, maar ik moet even alles bij elkaar zoeken en even erin komen.
Bij DCL vragen ze om teksten of tekst dies, deze kaart voldoet aan beide.

Ik heb als basis kraft papier gebruikt van SU, de achtergondstempel is dictionary van SU, de knoopjes en het touwtje zijn een gratis SAB produkt bij SU, bij een bestelling vanaf €60.00 al gratis uit te zoeken . Hieronder zie je wat ik allemaal nog meer heb gebruikt, de airmail en poststempel is van Eline.
Deze kaart doet mee bij: DCL - challenge#229
Fijne dag, morgen doe ik mee met de bloghop van Stampin''Up! demonstratrices, kom je ook mee hoppen morgen? Vandaag is er ook al een bloghop te zien.


Built for Free Using: My Stampin Blog


Reacties

  1. hoi, zoals je zelf al schreef bij mijn mannenkaart....soms gaat het goed maar soms weet je niet waar te beginnen. Zou je workshop best willen volgen maar woon in Zeeland
    grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit mannenkaartje Ingrid...heel leuk gedaan met de tekst...

    groetjes en een fijn weekend gewenst
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen bij DCL.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een gave mannenkaart heb je gemaakt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Ingrid,
    Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt! Ja die vind ik ook altijd zo lastig....maar inderdaad je hebt gelijk....als je eenmaal bezig bent.....dan vlot het vanzelf wel!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart Ingrid...ik heb er ook net een opgezet.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eline en SU, das een prima combi! Jij hebt er in ieder geval een gave mannenkaart mee gemaakt. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mannenkaart Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.