Bloghop "Still Sale-A-Brating"


 

Welkom op mijn blog, wat leuk dat jullie aan het bloghoppen zijn! 
Een nieuwe Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s. De start van deze bloghop is: bij Carmen. In deze “Still Sale-A-Brating” Bloghop laten we zien wat de SU-per leukemogelijkheden zijn met de producten die je bij besteding vaniedere 60€ gratis kan uitkiezen tijdens deze Sale-a-Brationperiode.
.Als het goed is komen jullie van Miriam van Eynden vandaan.

Ik laat jullie tijdens deze bloghop drie kaartjes zien gemaakt met verschillende sets uit de SAB-folder. Het onderstaande kaartje is gemaakt voor een stel wat gaat samenwonen. Ik heb de set Best day Ever en You Brighten my day stamp set gecombineerd.


De onderstaande spulletjes heb ik verder ook nog gebruikt.



 
Built for Free Using: My Stampin Blog



De volgende twee kaartjes zijn gemaakt met Sheer Perfection designer Vellum Stack en met Irresistibly Yours Designer Paper. Helemaal onderaan dit bericht is te zien wat voor materialen ik nog mee heb gebruikt.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren, wat voor moois je allemaal kan maken met de gratis produkten. Ik wens jullie nog een fijne dag toe met veel inspiratie.

Graag nodigen we je uit om met gebruik van de onderstaande buttons gezellig door te hoppen.
We gaan naar Gèraldine Tibbe.


http://www.miriam-cardsandscrapping.blogspot.nl/2015/03/bloghop-still-sale-brating.html
http://www.geraldinetibbe.blogspot.nl/2015/03/still-sale-brating-bloghop.html
Built for Free Using: My Stampin Blog








 

Reacties

  1. Wat een leuke kaartjes! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie! Bedankt voor alle SAB-inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk jij hebt je goed uitgeleefd. Hele leuke creaties en allemaal verschillend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ingrid,
    Mooie combinaties van producten en kleuren. Je geeft ons genoeg inspiratie om mee aan de slag te gaan.
    Is er een stempelset met de Nederlandse teksten die je hebt gebruikt ?
    Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Henny, ja er is een nederlandse teksten stempel, als je helemaal onderaan het bericht kijkt zie je de stempelset voorbij komen, met het bestelnummer. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel, groetjes Ingrid

      Verwijderen
    2. Dankjewel Ingrid, ik heb het nummer genoteerd op mijn verlanglijstje:) Fijne zondag.

      Verwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch leuk die huisjes, toch nog maar eens over na denken om aan te schaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaarten, die huisjes zijn wel erg leuk, je kunt er zo mee varieeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan! Wat heb je veel leuke dingen gemaakt, een bron van inspiratie!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn alle drie weer schitterende kaartjes Ingrid...prachtige kleurtjes ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.