You Can Create IT!

Dit is mijn tweede blogbericht vandaag, voor het andere bericht, scrol naar beneden.
Vandaag is het ook de dag dat You Can Create It! weer hun kaarten laten zien.
We kregen twee kleuren papier, BlackBerry bliss en Rich Razzleberry. Een knoop, wit lint, een cirkel uit Whisper White papier, en het leuke Irresistibly Yours papier uit de SAB-folder. Erg leuk papier om mee te werken, en bij een bestelling van €60.00 al gratis uit te zoeken.


Dit heb ik er van gemaakt, BlackBerry Bliss papier werd de basis, daarop het Irresistibly papier, het papier heb ik bewerkt met de kleur Lost Lagoon en een sponge dauber, het papier is nl wit als je het krijgt en je kan het in alle kleuren bewerken, heel gaaf. Daarna ga je er met een tissue overheen om het glanseffect van de bloemen weer terug op het papier te krijgen.
Uit het andere paarse papier een cirkel geponst en de vlinder. De kanten vlinder is gestempeld weer met Lost Lagoon . De witte cirkel is weer bewerkt ditmaal met Sahara sand, en daarop de paarse bloemen.
Heel erg leuk om eens mee te doen, je krijgt een verassings enveloppe thuis gestuurd en daar moet je mee aan de slag. Weer eens wat anders. Maar heel leuk om te doen.

Reacties

  1. Ook ik heb aan deze uitdaging meegedaan! Ik vond hem zo ontzettend lastig met deze twee kleuren paars.....alleen uhhhh....ik had andere kleuren paars....?? Hihihi

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is erg mooi Ingrid....ik heb al veel verschillende gezien vandaag....prachtig is deze!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje Ingrid. Ik heb ze een mail gestuurd. Lijkt me ook leuk om mee te doen.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geheel heb je ervan gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 berichten op één dag, toe maar...... Daar kan ik alleen maar van dromen. (-; Leuke kaart heb je gemaakt en dank je wel voor je lieve reactie(s) op mijn blog.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooow Ingrid ...jij heb er een schitterend kaartje van gemaakt...leuk hoe je dat wit cardstock bewerkt hebt met inkt....
    En al de materiaaltje gebruikt...ik vond het best wel moeilijk.....

    groetjes
    en een nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo hé, actieveling! Maar liefst 2 supergave kaarten Ingrid, ze zijn erg mooi geworden. Deze brengt de lente binnen en de andere is enorm feestelijk, leuk!! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitternde kaart. Heel mooi dat mint met paars. Mooie vlinder!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg! Lost Lagoon past heel goed bij dit paarse papier. Leuk hè om met zo'n verrassingsenvelop aan het werk te gaan?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en ik vind deze twee kleuren heel mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je heel mooi gedaan! Leuk idee van Caro en Inge. Helaas zie ik het niet zitten. De eerste enveloppe ligt er nog net zo. Kom er niet toe met alle andere dingen. Maar ja soms moet je keuzes maken....en het pakket van Oma Dee valt deze week in de brievenbus....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi werk Ingrid ook je kaartje voor K&K vind ik prachtig.

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart.Mooi kleuren combinatie. Alles past weer perfect bij elkaar.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Ingrid, Wat een prachtige kaart en wat een mooie kleuren zo bij elkaar.
    Ik zie dat ik de afgelopen tijd heel veel moois heb gemist ben al een paar minuten zoet op je blog. Erg mooi allemaal.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart! Leuk de combi van paars met de blauwtint!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel zoet, ik moet denken aan de lente, aaaaaaa. Like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi bezige bij, hihi Prachtige kaartjes Ingrid en
    al weer bezig met de volgende????
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.