Van alles en nog wat .......

Afgelopen week kreeg ik een hele leuke opdracht, een collega van mij die oma is geworden, wou voor haar kleinzoon een schilderij met daarin verwerkt het geboortekaartje.
Ik naar de grote zweedse meubelwarenhuis, een schilderij gescoord en aan de slag. Ik gebruikten onderdelen van het kaartje en maakten er zelf van alles bij. 

Dit werd het, de tekst is ook van het kaartje, met de hand geschreven. 
Ze was er heel blij mee. 

Verder maakten ik voor een andere collega een kaartje voor haar schoonouders, deze zijn 60 jaar getrouwd. Ze wou iets vrolijks met bloemen en 60 en hun namen. Ik maakten een kaartje naar een idee van Inge. Als je het kaarte eruit schuift, schuift de 60 mee naar boven. De bloemen is allemaal stempelwerk. 



Op 1 april nee dat is geen grap! Sta ik op de voorjaarsmarkt in het Zorgcentrum in Herten, ik ben druk bezig met allerlei dingen te maken om daar te verkopen, woon je in de buurt kom gezellig langs, vanaf 14.30 uur. 
Ik maakten deze kaartjes, je ziet ze niet vaak voorbij komen, maar mijn liefde voor Tilda en brocante moet af en toe ook tot uiting komen in Shabby Chic! 




Verder hou ik een make & take bij mij thuis op 4 april en 10 april, wil je nou eens graag aan de slag met een produkt van Stampin'Up! Kom gezellig langs, en ik help je mee twee kaartjes te maken. Beide data vanaf 14.00 uur bij mij thuis, reserveren is wenselijk. De kosten €5,00 incl drank en iets lekkers. Plaats je die dag een bestelling vanaf €30,00 dan is de make&take gratis.....

Verder stond ik afgelopen week in de top 4 bij de liftchallenge en ik won een uitdaging met de spetters bij Cards & Scrapchallenge blog, wat een leuke dingen zijn dat toch, ik ben er nog steeds heel blij mee. 

Dit was mijn weekend, hoe was jullie weekend? 
Bedankt weer voor het langs komen, mijn was hangt al heerlijk buiten, hopelijk straks lekker droog. 


Reacties

  1. wauw wat een prachtige kaarten\blogg zeg ik ga je volgen!! ik woon in maasbracht hoop dat ik 1 april kan komen naar herten
    liefs petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Petra, Maasbracht dat is heel dicht bij. Leuk als je 1 april kan komen, ik hou ook nog een make&take bij mij thuis in Herten, op 4 en 10 april, misschien ook leuk om te doen. Gezellig dat je volger bent geworden, ik zag je ook al op Facebook, leuk hoor! Groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  2. Allemaal hartstikke leuk...mooi gedaan!! Gave stempelset is dat, met die bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gedaan Ingrid....het schilderij met het geboorte erin verwerkt is prachtig. ook de kaartjes zijn heel erg mooi. Veel succes op je marktje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het er maar druk mee, maar wat fijn dat het goed loopt met je SU! De markt lijkt me erg leuk en je hebt er leuke kaartjes voor gemaakt....gaat helemaal goed komen met de verkoop!!
    Je geboorte schilderijtje vind ik súper gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een productie! Vind vooral je 'schilderij' erg gaaf. Alvast succes met de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou waar zullen we beginnen, jij had een enerverend weekend zeg! En wat zie ik veel moois in je post! Prachtig zijn je opdracht schilderij en kaartje geworden! En hoe verrassend....je Tilda kaartjes! Ik vind ze enig Ingrid en wist idd. niet dat je dat ook kon, hihi. En ja wat zou ik graag een workshoppie bij je komen volgen, maar het is toch echt te ver weg! Wel veel succes met alles wat er komen gaat!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie ben ik toch nog wat vergeten! Van harte Gefeliciteerd met je winnende kaartjes Ingrid...altijd leuk!

      Verwijderen
  7. Jeetje jouw weekend was meer dan leuk en vol zo te zien Ingrid. Het babyschilderijtje is te schattig voor woorden en ik vind al je kaarten prachtig en net als Gerie: helaas veeel te ver weg anders schoof ik graag een keertje aan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi dat schilderijtje ! Heel leuk gedaan ! De uitschuifkaart is ook erg mooi en wat leuk dat de '60' meeschuift !
    Je nostalgische vind ik ook mooi gemaakt ! Mooi papier he !
    Gefeliciteerd met je gewonnen challenges !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 'n hoop mooie dingen Ingrid! En stuk voor stuk ziet het er heel leuk uit! Fijn dat je gewonnen hebt! Blijft leuk! Liefs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent supercreatief bezig Ingrid, zoveel leuke dingen zie ik hier voorbij komen, gaaf babyschilderijtje en je kaarten gaan tijdens de verkoop vast als een speer, succes! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is er veel te zien vandaag op je blog Ingrid, ze zijn stuk voor stuk heel mooi, maar de topper vind ik toch het schilderij!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jij ben lekker ijverig bezig geweest Ingrid...het babyschilderijtje is super leuk ..
    Maar ook de andere kaartjes zijn erg leuk....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid, wat een gezellige blogpost om te lezen. Je babycreatie is Super leuk. De kaart voor het 60 jarig huwelijksjubileum is ook origineel . En je shabby chic karretjes zijn slecht gaaf. Zien we inderdaad niet vaak bij jou, maar ze zijn top! Leuk dat je op een markt gaat staan. Ben benieuwd of je veel verkoopt. Lijkt me best spannend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke dingen op je blog, eerst het prachtige schilderij wat je van het geboortekaartje heb gemaakt, heel mooi. En dan je kaartje met 60 erop is zo mooi gestempeld. En dan allerlei leuke en mooie kaartjes. Leuk om alles te bekijken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om ook je andere kant eens te zien, de kaartjes zullen snel verkocht zijn . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo jij hebt ook niet stilgezeten, hihjhi! Mooie en lieve creaties Ingrid.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.