dinsdag 15 april 2014

Happy Birthday

Nog bedankt voor de felicitaties op de kaart van gisteren, erg leuk om te lezen. 
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat ik afgelopen zondag heb gemaakt, nadat de meiden waren voorzien van eten, kon ik natuurlijk weg, en ben naar mijn knutselhok gegaan. Even lekker zitten stempelen met mijn nieuwe spulletjes van SU, en de inkt natuurlijk, ik heb de Bright serie gekozen. 
Verder zijn de bloemen uit de sale-a-bration folder Petal Parade, en het kleine ronde bloemetje in het paars is van Different Colors. Ik vind de kleuren wel heel sprekend van SU erg mooie inkt.  


Bij DCL is de uitdaging om bloemen te stempelen op je kaart, of tag. 
Deze kaart doet mee bij: DCL#208
Fijne dag nog verder. en ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden. 


25 opmerkingen:

Irene zei

Nog gefeliciteerd met Lieke en deze SU-bloemenkaart is prachtig Ingrid!!

xx Irene

Marcella zei

Hoi Ingrid
Wat een leuke nieuwe spullentjes.
Een prachtige kaart heb je er mee gemaakt .
lekker vrolijk .
Groetjes Marcella

Unknown zei

Ziet er weer erg mooi uit Ingrid. Gr. marlenie

Monique zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart! Mooi gedaan hoor. En dan lekker in je knutselhokkie, wat wil een mens nog meer :-)
Lieve groetjes, Monique

Unknown zei

schitterende kaart
past bij de zomer
liefs sannie

Judith Liefting zei

GAAFFFFF!!!!

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Prachtig zeg !! wat een mooie sprekende kaart, prachtig zijn je bloemen, liefs Ans

Margot zei

Gaaf! Leuk met al die kleurtjes! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

Marjan zei

Supermooie stempelkaart is heel mooi kleuren en met mooie bloemvormen! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Ingrid.

Unknown zei

Wat een gaaf stempelwerk Ingrid, supermooie kleurencombi!! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart, heel mooie kleuren en bloemen gebruikt.
liefs Wilma

Marijke zei

Wat een schitterend stempel werk, vrolijk van kleur!! Inkt van SU is geweldig mooi en stempelt super!

Groetjes,
Marijke

Sarah - Crea S zei

Echt een prachtige kaart Ingrid! Hele mooie kleuren ook. Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Louise zei

Wow, wat een schitterende kleuren heb je gebruikt helemaal super zijn deze stempels!.


gr.LOuise

Rosina zei

Heel mooi stempelkaartje Ingrid....die bloemen zijn prachtig in die kleurtjes....
ook je kaartje van gisteren is heel leuk vooral ook die cijfers staan er geweldig op.....

groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Je kaartje is prachtig Ingrid, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
ik vind hem erg leuk! Mooie kleuren bij elkaar en heel leuk dat je er een paar verhoogd hebt opgeplakt.
Geeft net dat beetje extra!
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Een mooie en vrolijke kaart is dit weer ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

nou dit ziet er supermooi uit met al die fleurige mooie bloemen
groetjes corry

Carina zei

een mooie frisse en zomerse kaart!

Renate zei

Wat een lekker fleurig kaartje met al die bloemenpracht. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Schitterende kaart!

grtjs
Claudia

Ellen zei

Prachtige fleurige kaart hoor!
Super dat je meegedaan hebt met DCL.
Groetjes Ellen

anja curvers zei

Wow wat een mooie fleurige kaart heel erg mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Heel mooi gedaan, prachtige kleuren. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.