zondag 6 april 2014

Birthday

Afgelopen week kreeg ik de nieuwe build-a-card-kit in huis van "bij Oma Dee", ik moet zeggen een hele leuke kit met een mooi zomers papierblokje ( Echo Park Splendid Sunshine).  Mijn dochter Lieke was al meteen helemaal weg van het papier met de margrietjes erop, ze heeft nl pas geleden ook een truitje gekocht met een paar accenten van margrietjes erop. Binnenkort is ze jarig dus wie weet....Ik maakte een kaartje aan de hand van de schets van Freshley Made Sketches. Ik weet nog niet of deze kaart voor haar is, ik vind hem voor haar in ieder geval te lief....


Verder nog heel veel leuke dingen gemaakt met o.a. het papierblokje uit de kit. Later deze week meer. Ik ga zo meteen werken, ik wens jullie in ieder geval nog een fijne zondag toe. 
Deze kaart doet mee bij: Freshley made sketches - schets#130

21 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi ingrid
nou je kaart is wel heel erg leuk en zonnig geworden en die kleuren passen perfect bij elkaar
groetjes corry

Erica ♥ zei

Een vrolijk papiertje, leuke kaart ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Dit is inderdaad prachtig papier, een heel mooi kaartje weer Ingrid.
Liefs van Anita

Marjan zei

Leuk en vrolijk papier is het zeker! Mooi kaartje ermee gemaakt, Ingrid! Leuk die bloem!

Marfien zei

Je hebt gelijk voor sommige mensen TE lief, :-) maar op elk potje past een dekseltje dus dit kaartje zal zijn weg wel vinden
ben benieuwd naar de rest

Berlinde zei

Inderdaad heel leuk papier Ingrid en je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Ellen zei

Schattig kaartje! Wat is die kit toch altijd leuk, hè?! Ik loop meestel één kit achter. Ben nu eigenlijk pas bezig met de spullen uit de vorige kit. Vind het altijd zonde om zo'n nieuw blokje aan te breken. Suf eigenlijk, vind je niet?
Groetjes, Ellen

marja kenter zei

Hij is echt heel erg leuk geworden!!
Groetjes Marja

Wil Frutsel zei

Leuke kaart, mooie kleurtjes.
liefs Wilma

Rosina zei

Een super mooi kaartje Ingrid....wat een prachtige combinatie met het mooie designpapier....en ook de sketch is geweldig leuk....

groetjes Rosina

Irene zei

Echt leuk en fris dat blauw en geel. Werkse Ingrid!!!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Wat een leuke papiertjes zijn het, mooie kaart heb je gemaakt ik vind de grote bloem super..liefs Ans

Linda Callahan zei

These are wonderful colors together! Love your bright accent flower! Thanks for joining us at FMS!

Karren zei

This is such a pretty card - your patterned paper is beautiful! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

Nelly zei

Mooie kaart is het geworden.
Ik hou wel van die kleuren.

Fijne dag vandaag !

Groetjes Nelly

Malika zei

Heel leuke kaart

Malika

martina's kaartjes zei

een leuke, frisse lentekaart !
grtjs,martina
x

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hij is leuk en heerlijk zoet zo met al die bloemetjes.

Anita van Merode zei

vind het een super lief kaartje!
Groetjes Anita

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
Heel leuk kaartje. En zo lief is hij toch niet? Ik vind hem ook wel een beetje stoer, hoor.
En wat issie leuk de Build a card-kit, he?
Ik ga binnenkort knippen in het blokje (altijd een punt...)
Groetjes,
GerJanne

Rita W zei

Very pretty; I always love blue and yellow together. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches.