Troostkaartjes...

 HI, 

We hebben op het werk een waakmand, die staat er voor als iemand in de 

laatste levensfase is, je vindt er een boek in, gebed wat voor je kan lezen, 

etherische oliën die je kan gebruiken, en ook ligt er een deken in, 

deze is bedoeld als iemand gestorven is, en weg gereden wordt 

op een brancard dat je dit erop legt, de deken is groen, en er staat 

een paardebloem op, die uitgebloeid is.....

degene die de mand heeft gemaakt, vroeg me of ik bijpassende kaarten 

kon maken, voor naar familie te sturen, als condoleance kaart... 




ik werkte met distress oxide inkt... 
en de stempel van SU van de paardenbloem... 


Ik werkte met de kleuren 
iced spruce - weathered wood - rustic wilderness - mowed lawn


op de foto die ze me stuurden als voorbeeld was de paardenbloem wit, 
ik maakte er twee wit, en de andere twee stempelde ik met zwarte inkt.. 


Aan de binnenkant plakte ik een gebroken wit vel, 
waar ik ook de onderste rand met distress inkt bewerkte.... 
Nu maar hopen dat ze nog een tijdje in de mand blijven liggen...

fijn weekend gewenst....




Reacties

Daphne zei…
Plechtig.
Zo is het een mooie kompleet mand geworden waaruit ik nog iets meenemen kan worden als er een persoon is overleden.
Een mooi aandenken.
Heel mooi gemaakt
Angélique zei…
Prachtige condoleancekaarten!
Marfien zei…
Mooie kaartjes