ik ga op vakantie....

HI, 

Ik ga op vakantie en ik neem mee.....

is de challenge bij K&K..


Ik neem mee mijn strandstoeltjes, mijn zonnenbril en mijn hoedje...


En dan ben ik klaar voor een lekker dagje aan het strand... 
Niet te heet, een lekker windje, en dan kan ik het wel volhouden. 
De mal van de kaartbox is van Marianne Design, 
de strandstoel een oudje van SU. 



Deze kaart doet mee bij de Egel: 
rijtje: strandstoel - strand - schelp of rijtje strandstoel - zee - vis





klik hier ! om naar knutsels en kadootjes te gaan. 
Meedoen met onze zomerchallenge - ik ga op vakantie - kan nog 
tot en met 2 augustus....

Fijne zondag gewenst.... 






 

Reacties

Angélique zei…
Een heel gave vakantiekaart Ingrid, lekker luieren. Mooi gemaakt!
Monique zei…
Lekker niks doen... wat wil een mens nog meer....jaaaaaaaaaa ZON! Ik hoop dat je nog in je stoeltje kunt gaan zitten deze zomer.
Epie zei…
WWooww....leuke zomerse kaart zon hoedje en stoel ,fijne vakantie
Groetjess Epie
Daphne zei…
Dit model, ik was het alweer vergeten.
Leuk hoor, het is een mooi doorkijkje geworden.
Net of je vanuit een strandhuisje dit voor je neus ziet.
GerJanne zei…
Hij is leuk! Dat wist je al, maar nu mag ik je ook bedanken dat je meedoet bij de Egel! Fijn dat je meedoet!
Nelleke zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de Bingo challenge van de Egel. Dank je wel voor het meedoen. Groetjes, Nelleke