hiep hiep hoera...

HI, 
Welkom bij een nieuwe dag... 
Watercoloring, wat heb ik ermee ? 
Ik vind het heel mooi als iets ingekleurd is met verf, 
en de waterverf maakt het allemaal wat minder precies, 
wat vager, en daar hou ik wel van....
Ik heb een tijd geleden een doos gekocht van van Gogh, 
met 24 napjes erin...heel veel heb ik het nog niet gebruikt..

Er is een challenge bij Cas On Friday - Watercoloring


    

de stempels van Different colors zijn heel geschikt om mee te water verven...
Het is wel een heerlijk ontspannen klusje... 

Vanavond naar het Nederlands dames elftal kijken, als het goed is, 
want het regent hier, zo erg, dat ik niet weet of het veld wel goed 
te bespelen is..Het is in Sittard dus hier in de buurt...
Ze moeten tegen Italië spelen... 


Fijne dag gewenst... 




 


Reacties