Afscheid nemen..klaprozen

 HI, 

Welkom bij een nieuwe dag met zon en kaartjes...

Ik heb een vrij weekend, ik heb net al 6 1/2 km gewandeld, 

en misschien dadelijk nog even op de fiets..een rondje door de bossen fietsen..

Als het te warm wordt vanmiddag om buiten te zitten, ga ik binnen 
nog even wat knutselen, we hebben airco dus het is goed uit te houden...


En dan vanavond weer heerlijk buiten zitten, tot in de nacht....
Een tijdje geleden liet ik een afscheidskaartje zien die ik had gemaakt voor 
familie van een bewoner die was overleden - klik


Ik heb toen, omdat alle spullen op het buro lagen, nog een 
aantal afscheidskaartjes gemaakt.... 


Daar is dit het resultaat van - ik vind de klaproos ook wel mooi om te gebruiken 


bij dit soort kaartjes...
Wat vindt jij ervan ? Meestal als ik zo'n kaartje nodig heb, 
maar ik er meerdere tegelijk, zodat ik wat heb liggen...

Geniet van je dag, en het mooie weer.... 





Reacties

Angélique zei…
Een prachtige serie in deze kleuren en met de klaprozen.
!neke zei…
Prachtige kaarten !!!!!
groeten Ineke
Marijke zei…
Wat een mooie kaarten Ingrid! Heel stijlvol en mooie kleuren! Groetjes Marijke
wat een mooie serie kaartje mooie stempel met de klaprozen
groetjes ellen